Nespresso predstavuje digitálnu kampaň zameranú na kreativitu, hravosť, a predovšetkým moment so šálkou kávy. VERTUOMÁNIA vás bude jednoducho baviť.
„Nová kompaktnejšia rada kávovarov VERTUO POP je inšpirovaná hravým životným štýlom a sviežimi farbami. Chceme zaujímavo zaujať na domácom trhu a preto prichádzame s lokálnou digitálnou kampaňou, kde využívame inšpiratívnych zástupcov kultúrnej a spoločenskej scény. Veríme, že oslovíme nielen mladú cieľovú skupinu, ale značke Nespresso kampaň umožní rýchlejšie sa udomácniť s novým kávovarom a systémom Vertuo na českom a slovenskom trhu,“ hovorí Andrea Petrová, marketingová manažérka Nespresso.

Vertuománia
Je výpoveďou generácie, ktorá žije svoj život naplno, inšpiráciu hľadá online a nebojí sa vystúpiť z davu. Hlavnými hrdinami kampane sú spolu s novými kávovarmi VERTUO POP aj inšpiratívni umelci, ktorí zosobňujú hravosť, originalitu a pestrý životný štýl. Zároveň sú súčasťou aktuálnej umeleckej scény, kreativita je pre nich mottom života a svojimi postojmi a názormi inšpirujú naprieč generáciami, predovšetkým však mladých ľudí.
Nespresso X Dara Rolins:
VERTUO POP
Kompaktný kávovar, ktorý pripraví širokú škálu káv, od espressa, cez double espresso či grand lungo až po veľkú šálku s objemom 230 ml stlačením jediného tlačidla, a to na princípe inovatívnej technológie CENTRIFUSIONTM. Vďaka svojej veľkosti sa radí medzi najmenšie Nespresso kávovary, a tak sa ľahko zmestí do každej domácnosti. Farebná škála šiestich variantov vychádza z posledných módnych trendov. Kávovary VERTUO POP vás budú jednoducho baviť.
Kávovar VERTUO POP je k dispozícii v rade módnych štýlových farieb -Akvamarínová, Sýto červená, Kokosovo biela, Čierna, Mangovo žltá a Pacificky modrá.
Viac na www.nespresso.com