Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Rozhovory / 31. august 2023

Beauty Day: Natália Selveková

„Farebnosť nového dizajnu je pre mňa odkazom na krajinu pôvodu a potrebou zdieľania národnej identity a hrdosti.“

Beauty Day: Natália Selveková

Natália a jej cesta

Natália otvorila prvý salón Envy pred pätnástimi rokmi v Košiciach. Odvtedy pribudli pobočky v štyroch ďalších mestách a založila aj kozmetické značky Envy Therapy a Simpl Therapy. Envy Therapy aktuálne zmenilo vizuálnu identitu a na trh prichádza v novom, udržateľnom balení.

Envy je na svete už pätnásť rokov. Aké boli zatiaľ vaše najväčšie výzvy?

Najväčšou výzvou bol pre nás prechod z digitálneho sveta do kamenných predajní. Doposiaľ sa 90 % Envy Therapy predávalo cez e-commerce, či už cez náš e-shop, alebo cez stránku Dr. Max či Pilulka, a v kamenných predajniach si mohol produkty Envy Therapy klient zakúpiť iba na našich klinikách alebo u exkluzívnych partnerov v iných kozmetických zariadeniach. Nedávno však začala naša spolupráca so svetovou značkou parfumérií Douglas a produkty Envy Therapy dodávame do kamenných parfumérií na Slovensku aj v Čechách.

Aká je filozofia nového rebrandingu?

Novým rebrandom sme chceli dosiahnuť, aby značka viac vystihovala našu podstatu, ktorou je zloženie na základe vedeckých poznatkov a systematickosť v starostlivosti o pleť. Zároveň bolo pre nás veľmi dôležité, aby značka Envy Therapy odrážala aj krajinu pôvodu – vyrobené na Slovensku, dizajnované v Prahe.

Dlho ste používali pastelové farby. Prečo práve výrazná červená a modrá?

Myslím, že náš brand viac vystihujú primárne radikálne farby, ako jemné pastelové. Ale čo sa farebnosti týka, je to najmä odkaz na krajinu pôvodu a potreba zdieľania národnej identity a hrdosti zároveň. Farby vychádzajú z trikolóry a túto škálu dopĺňa monochromatická čierna a sivá.

Aký je vzťah novej línie k udržateľnosti?

Veľmi dôležitý. Bol to jeden z pilierov pri výbere obalového materiálu. Nielen zmena vizuálnej identity, ale aj potreba čo najviac obmedziť plast a nahradiť ho sklom, boli pre nás hlavnými atribútmi. Atraktívnejším sklom bude nahradený aj hliník a veľa produktov nájdete vo väčších baleniach, čo je tiež viac udržateľné. V neposlednom rade chcem spomenúť aj refill systém, ktorý opäť smeruje k väčšej udržateľnosti.

Aká ja vaša osobná skincare rutina?

Za mňa je svätým grálom a najdôležitejším krokom pravidelné čistenie, výživa = aplikácia séra a hydratácia = aplikácia krému. Toto je základ, ktorý nikdy nevynechávam, no mám veľmi rada aj „občasnú rutinu“ v podobe masiek a peelingov a som veľkým fanúšikom mikroihličkovania. Domáca mezoterapia s ampulkami raz do týždňa je pre mňa must have.

Zakladateľka Envy Therapy a Simpl Therapy, Natália Selveková.
Zakladateľka Envy Therapy a Simpl Therapy, Natália Selveková.

Ako dlho vám trval redizajn?

Od úplne prvotného stretnutia a myšlienky so sestrami Lindou a Danielou Dostálkovými nám trval dokopy rok a pol.

Sledujete beauty trendy? Ktorý vás zaujal naposledy?

Verím, že zdravá pleť by nemala podliehať trendom, ale byť normou. Skôr ma zaujíma make-up a trendy v líčení.

3 must haves:

 

Telefón
Telefón
SPF
SPF
Balzam na pery Douglas
Balzam na pery Douglas
    4371

    Súvisiace články