V mixe farebných a čiernobielych fotografií nasnímaných legendárnym duom Mert & Marcus sa herci objavujú v pozoruhodných siluetách novej kolekcie Versace. Donatella Versace v oficiálnom vyhlásení zvolila tri slová, ktoré stručne opísali amosféru fotenia: „silné, priame a ikonické“.
"Pre mňa sú Anne a Cillian dvaja z najlepších hercov súčasnosti," prezradila dizajnérka talianskeho módneho domu. „Výnimočne talentovaní a milí ľudia, ktorých obdivujem a rešpektujem. Navyše vyzerajú veľmi Versace," dodala.
Herec spolupracoval s Donatellou aj na soundtracku k sprievodnej videoreklame, ktorá obsahuje skladbu „Boys In The Better Land“ od írskej kapely Fontaines D.C.. Cillian má na sebe množstvo základných ikonických kúskov Versace, vrátane bieleho tielka, čierneho kabátu, opasku s prackou a šatku s barokovou potlačou.
O kampani povedal: „Spolupráca s Donatellou vyústila do kampane, ktorá dokonale odráža, kto som. Kolekcia dobre strihaných, posilňujúcich vzorov vyrobených zo skvelých látok mi maximálne vyhovuje.“
Zatiaľ čo nová kampaň Versace je prvým počinom pre oscarového herca, herečka Anne Hathaway si v kampani House’s Icons zahrala už minulý rok. „Všimla som si, že žena Versace je sama sebou,“ povedala o svojich skúsenostiach s prácou so značkou. "Som nadšená a poctená, že ma považujú za ženu Versace a som nesmierne šťastná, že sa môžem opäť stretnúť s rodinou Versace v ďalšej kampani Icons."