Dirty denim kolekcia
Hviezda z klanu Kardashian pózuje v novej kampani zamazaná bahnom a oblečená v dirty denim kolekcii od Acne Studios. Slávnu Kardashianku zachytil holandský fotograf a režisér Carlijn Jacobs pred bielym plátnom v oversized siluetách.Kampaň zobrazuje Jenner v ostrom kontraste s jej zvyčajne honosným hollywoodskym lookom – špinavú, s rozopnutou košeľou a džínsami, pózujúcu pre škandinávsku značku.

Zdá sa, že Kylie je s výslednou kampaňou viac než spokojná, keďže na svojom 400 miliónovom IG účte uverejnila celkovo sedem príspevkov, kde nechýbajú oficiálne kampaňové portréty, videá s naklonovanou Kylie aj backstage zábery zo zákulisia fotenia.



Denim on denim
Denim je emblematickým materiálom pre značku Acne Studios, ktorú v roku 1996 uviedol na trh kreatívny riaditeľ Jonny Johansson so 100 pármi džínsov. O niekoľko desaťročí neskôr zostáva látka v popredí značky. „Džínsovina je jedným z tých rebelských, ale praktických materiálov, ktoré sú pre mňa vždy atraktívne,“ hovorí na margo kolekcie Johansson. „Je to tiež veľmi udržateľný materiál v tom zmysle, že ho budete nosiť znova a znova po celé roky. Myslím si, že džínsovina je základom všetkého ostatného vo vašom šatníku. Je to nekonečne dôležitý materiál, ktorý rád objavujem každú sezónu."