18.6.2013
Britský módny návrhár Matthew Williamson navrhuje pre spoločnosť Lindex unikátnu jesennú kolekciu. Dizajnová kolekcia, ktorá bude uvedená 4. októbra, je súčasťou kampane nadácie proti rakovine „Rosa bandet" (Ružová stužka) a 10 % z predaja kolekcie putuje na boj s rakovinou prsníka.
Svetovo renomovaný dizajnér Matthew Williamson pri spolupráci so spoločnosťou Lindex dodal unikátnej dizajnovej kolekcii zrejmú a charakteristickú estetiku. Britský dizajnér je majster potlače, ozdôb a kaleidoskopických farieb a svoj charakteristický punc začlenil aj do kolekcie kultivovaných a ženských kúskov.
Matthew Williamson vyštudoval prestížnu univerzitu Central Saint Martins College v Londýne a svoju prvú kolekciu predstavil v roku 1997. Odvtedy budoval luxusnú značku, ktorá má 170 predajcov po celom svete.
„Je to úžasný a vzrušujúci pocit pracovať pre túto medzinárodnú módnu spoločnosť. Táto spolupráca mi dáva príležitosť osloviť novú skupinu žien, ktorá sa zaujíma o módu a módne trendy," povedal Matthew Williamson.
{youtube}JeWWEyRDgEc{/youtube}
Riaditeľka dizajnu spoločnosti Lindex, Nina Starck dodáva: „Sme nadšení a hrdí na to, že spolupracujeme s Matthewom Williamsonom, ktorý dostal mnoho ocenení a je medzinárodne uznávaným dizajnérom. Vytvorili sme dostupnú kolekciu, ktorá odráža jeho charakteristický a odvážny zmysel pre pôvab. Ten tak budú môcť nosiť všetky ženy."
Dizajnová kolekcia spája obe značky a podporuje kampaň Ružová stužka. Spoločnosť Lindex je už 10 rokov hrdým sponzorom Nadácie proti rakovine prsníka vo Švédsku a podobných organizácií na 16 iných trhoch, kde spoločnosť pôsobí. Táto podpora pokračuje, pričom 10 % z predaja tejto kolekcie bude venovaných na boj proti rakovine prsníka.
Matthew Williamson dodáva: „Pre mňa ako dizajnéra bolo vždy veľmi dôležité, že práve vďaka mojej kolekcií sa môžu ženy cítiť krajšie a sebaistejšie. Mám ženy rád a vždy ma inšpirovali, takže som nadšený, že táto kolekcia môže podporovať taký záslužný účel."
Unikátna dizajnová kolekcia pozostáva z odevov a doplnkov pre ženy zaujímajúce sa o módu a módne trendy a niekoľkých kúskov pre mladé slečny a bude dostupná vo vybraných predajniach Lindex a v online predajni na stránke www.lindex.com od 4.októbra.
Na Slovensku bude kolekcia dostupná v predajni Lindex, OC Polus Bratislava a online na www.lindex.com. Výťažok z predaja poputuje aj tento rok na podporu Ligy proti rakovine, Klubu Venuša.
V ČR bude kolekcia dostupná v predajniach: OC Nový Smíchov Praha, OC Černý Most Praha, OC Chodov Praha a v OC Olympia Brno. Výťažok bude venovaných nadácií Aliance žen - konkrétne na projekt Bellis Young (mladé pacientky trpiace rakovinou prsníka).
zdroj: Lindex