29.8.2012
Do našich končín zavíta britský duch v podobe módnej značky Karen Millen. Osobité modely sú určené absolútne súčasnej, sebavedomej a nekompromisnej žene.
Kolekcii Karen Millen na sezónu jeseň - zima dominuje tvrdá, ale maximálne ženská nálada. Pre kolekciu sú charakteristické výrazné strihy, ktoré dopĺňajú motívy z vojenského prostredia i jazdectva. To všetko v tmavej palete farieb a doplnené o kvetinovú potlač, mix rôznych bohatých textúr a veľký dôraz na detaily. V siluete kolekcie cítiť výrazné zameranie na boky a pás.
Značku Karen Millen založili v roku 1981 Kevin Stanford a Karen Millen. S pôžičkou vo výške iba 100 libier začali vyrábať a predávať tričká pre priateľov. V roku 1983 už otvorili prvý obchod v Kente. V súčasnosti už firma pôsobí na globálnej úrovni, a to od Veľkej Británie, cez Európu, Rusko, až po Áziu a Austráliu. V roku 2006 sa kreatívnou riaditeľkou domu stala Gemma Metheringham, ktorá dohliada na tím 12 dizajnérov navrhujúcich ready to wear kolekcie, doplnky a spodnú bielizeň. Spoločnosť každý rok uvádza na trh 12 kolekcií, ktoré zahŕňajú bežné denné, pracovné, príležitostné, večerné či voľnočasové oblečenie.
Ukážky z lookbooku kolekcie na jesen a zimu
zdroj: Top of Mind
pripravila: Anna Salvová