Vstúpte do metafyzického sveta značky Fendi, ktorý je založený na optimizme, dobrodružnom duchu a hravých ilúziách. Využíva na to pestrofarebné tóny, ktoré s klasicky pôsobiacimi siluetami získavajú mimoriadne moderný vzhľad. V tomto svete pánskej módy sa nemusíte obmedzovať zaužívanými štandardmi, ale naopak, vytvárate si svoju vlastnú realitu.
Pánsku kolekciu na sezónu jeseň/zima 21-22 môžeme objaviť prostredníctvom reklamnej kampane, ktorá vznikla pod vedením talianskeho umelca Nica Vascellariho. Jednotlivé looky nám predstavuje v podobe kinematografického sledu, v ktorom podobne ako v kolekcii hrajú výraznú rolu farby a ich kombinácie.
Kolekcia využíva pútavé farby šafránovožltej, oranžovej s červenofialovými, kobaltovými a tmavomodrými tónmi, ktoré vynikajú na základných tónoch čiernej. Dôležitú rolu v tom hrajú aj samotné štruktúry, ktoré podčiarkujú dobrodružno-iluzionistickú povahu jednotlivých modelov. Fendi však nezabúda ani na praktickú stránku kolekcie, ktorá sa objavuje vo forme multifunkčnosti foriem, napríklad aj obojstrannými modelmi vhodnými do práce. Túto kolekciu však dotvára aj séria psychadelických diel, ktorá vznikla v spolupráci s umelcom a interprétom Noelom Fieldingom. Tie obsahujú napríklad aj abstraktné vyobrazenie loga Fendi, ktorý umelec pretvoril do svojej charakteristickej podoby, ktorá vzniká vďaka technike voľného prúdu vedomia.
Okrem oblečenia kolekcia obsahuje aj ikonické doplnky ako Peekaboo ISeeU, ktorá je takisto k dispozícii s grafickým motívom Noela Fieldinga, či Baguette z nylonu alebo v exkluzívnych norkových verziách. Kolekciu doĺňa aj ľadvinka v tvare kufríka, praktický batoh a tenisky Fendi Flow. Čerešničkou na torte sú v tejto kolekcii aj slnečné okuliare Fendi Technicolor a kolekcie hodiniek Fendi Timepieces. #fendi
CREDITS: Umelecká riaditeľka: Silvia Venturini Fendi, Kreatívny riaditeľ: Nico Vascellari, Models: Wang Chenming Rebel, Craig Shimirimana, Jeremy Cox, Styling: Julian Ganio, Lokácia: Rím