Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Trendy / 24. marec 2021

Vzťah medzi kabelkou a ženou podľa Louis Vuitton

Určite sa zhodneme na tom, že ženy a kabelky sú skvelé duo. Pre mnohé z nás je to základný doplnok na každodenné nosenie, či už do práce, na nákupy, na stretnutia a na mnohé ďalšie príležitosti.

Vzťah medzi kabelkou a ženou podľa Louis Vuitton

Určite sa zhodneme na tom, že ženy a kabelky sú skvelé duo. Pre mnohé z nás je to základný doplnok na každodenné nosenie, či už do práce, na nákupy, na stretnutia a na mnohé ďalšie príležitosti. Tento vzťah medzi ženou a kabelkou teraz opisuje nová kampaň značky Louis Vuitton ku kolekcii Capucines 2021.

“Capucines predstavuje samotnú esenciu francúzskeho savoir-faire. Je to kabelka, ktorú milujem a nosím ju na všetky príležitosti. Je mi cťou byť jej ambasádorkou,” hovorí Léa Seydoux, ktorá je zároveň hviezdou tejto kampane nafotenej uznávaným fotografom Steven Meiselom. Kampaň vznikla pod vedením Nicolasa Ghesquièra a venovaná je koženým produktom Capucines.

Capucines 2021 1

Názov kabelky pochádza z názvu ulice Rue Neuve-des-Capucines, kde bol otvorený v roku 1854 úplne prvý butik značky. Kabelka Capucines je symbolom dokonalého remeselného spracovania a kľúčových hodnôt módneho domu Louis Vuitton - kreativity, túžby po dokonalosti, unikátnom remeselnom umení a prepojenia tradícií s inováciami.

Capucines 2021 1 4

Dizajn kabelky je premyslený do posledného detailu a výrobný proces pozostáva zo stovky krokov, vďaka ktorým je dosiahnutý finálny vzhľad. Na výrobu sa využívajú unikátne kože, ktoré sú jemné, bohaté a podliehajú prísným kritériám výberu. Výsledkom je kabelka, ktorá vám bude robiť spoločnosť celý život pretože je to moderná klasika využiteľná na najrôznejšie spôsoby a príležitosti.

Capucines 2021 2 5

foto: Steven Meisel, umelecké vedenie: Nicolas Ghesquière, styling: Marie-Amélie Sauvé

882

Súvisiace články