Trendy sa dotýkajú každej sféry módy. O niektorých sa hovorí veľa a často, napríklad o teniskách, o iných zase menej. Do druhej kategórie patrí napríklad spodná bielizeň, ktorá však tento rok zažila veľký boom. Ktoré trendy dominovali, po ktorých sme najviac túžili a aké sme nakupovali? Odpoveď má portál Lyst, ktorý priniesol vo svojom reporte analýzu trendov spodnej bielizne.
Cozy
Zrejme najvýraznejším trendom v spodnej bielizni sa stalo domáce oblečenie s módnym šmrncom. S týmto súvisí aj komfortná spodná bielizeň, ktorá si nás počas pandémie takisto získala. Začali sme nosiť pletené braletky, šortky s vysokým pásom a mäkučké, chic sety spodnej bielizne. V apríli sa braletky stali jedným z najvyhľadávanejších kúskov, nielen v kategórii spodnej bielizne, ale vo všeobecnosti, pričom z mesiaca na mesiac vyhľadávania rástli o 45%. Oproti minulému roku vyhľadávanie tohto kúsku narástlo až o 120%.
Šport na novej úrovni
Kvôli lockdownu sme mnohí boli nútení presedlať na domáce cvičenie. Zvykli sme si na športové oblečenie, ktoré sme začali využívať aj mimo športu, no veľký boom nastal v kategórii športových podprseniek. Tie sa začali nosiť takisto univerzálne, nielen pri cvičení. Z marca do apríla narástlo vyhľadávanie tohto kúsku až o 40%.
Formovanie
Formujúca spodná bielizeň zažila v tomto období renesanciu, za čo môžeme vďačiť podnikavému duchu Kim Kardashian a jej značke SKIMS. Svojou tvorbou nám ukázala, že aj formujúca bielizeň môže byť štýlová a nositeľná pokojne aj každý deň. Veľkou novinkou však bola aj formujúca bielizeň pre tehotné a odvtedy táto konkrétna kategória zaznamenala nárast vo vyhľadávaniach o 233%!
Pánska inšpirácia
Ďalší trend, ktorý súvisí s pandémiou a lockdownom sú pánske boxerky. Keďže väčšina z nás hľadala pri práci z domu najmä pohodlie, čoraz viac žien siahalo po tomto kúsku. Od marca do mája narástli vyhľadávanie tohto kúsku o 53%, pričom veľký záujem bol najmä o značky ako Calvin Klein (+36%), Versace (+48%), Supreme (+51%) či Emporio Armani (+56%).
Sexepíl v lockdowne
Nebolo to však iba o pohodlí, počas lockdownu sme túžili aj po sexepíle. Počas mesiacov od marca do júna narástlo vyhľadávanie sexi spodnej bielizne o viac ako 60-tisíc v porovnaní s týmto obdobím v minulom roku. Najviac vyhľadávaní pritom získal set Gucci so vzorom loga, s nárastom o 97% z mesiaca na mesiac.
Foto: Instagram, archív značiek