Trendy sa dotýkajú každej sféry módy. O niektorých sa hovorí veľa a často, napríklad o teniskách, o iných zase menej. Do druhej kategórie patrí napríklad spodná bielizeň, ktorá však tento rok zažila veľký boom. Ktoré trendy dominovali, po ktorých sme najviac túžili a aké sme nakupovali? Odpoveď má portál Lyst, ktorý priniesol vo svojom reporte analýzu trendov spodnej bielizne.

Cozy

Zrejme najvýraznejším trendom v spodnej bielizni sa stalo domáce oblečenie s módnym šmrncom. S týmto súvisí aj komfortná spodná bielizeň, ktorá si nás počas pandémie takisto získala. Začali sme nosiť pletené braletky, šortky s vysokým pásom a mäkučké, chic sety spodnej bielizne. V apríli sa braletky stali jedným z najvyhľadávanejších kúskov, nielen v kategórii spodnej bielizne, ale vo všeobecnosti, pričom z mesiaca na mesiac vyhľadávania rástli o 45%. Oproti minulému roku vyhľadávanie tohto kúsku narástlo až o 120%.

spodná bielizeň trendy móda@camilacoelho

 

 

Šport na novej úrovni

Kvôli lockdownu sme mnohí boli nútení presedlať na domáce cvičenie. Zvykli sme si na športové oblečenie, ktoré sme začali využívať aj mimo športu, no veľký boom nastal v kategórii športových podprseniek. Tie sa začali nosiť takisto univerzálne, nielen pri cvičení. Z marca do apríla narástlo vyhľadávanie tohto kúsku až o 40%.

 

Formovanie

Formujúca spodná bielizeň zažila v tomto období renesanciu, za čo môžeme vďačiť podnikavému duchu Kim Kardashian a jej značke SKIMS. Svojou tvorbou nám ukázala, že aj formujúca bielizeň môže byť štýlová a nositeľná pokojne aj každý deň. Veľkou novinkou však bola aj formujúca bielizeň pre tehotné a odvtedy táto konkrétna kategória zaznamenala nárast vo vyhľadávaniach o 233%!

 

skims@skims

 

Pánska inšpirácia

Ďalší trend, ktorý súvisí s pandémiou a lockdownom sú pánske boxerky. Keďže väčšina z nás hľadala pri práci z domu najmä pohodlie, čoraz viac žien siahalo po tomto kúsku. Od marca do mája narástli vyhľadávanie tohto kúsku o 53%, pričom veľký záujem bol najmä o značky ako Calvin Klein (+36%), Versace (+48%), Supreme (+51%) či Emporio Armani (+56%).

 

Sexepíl v lockdowne

Nebolo to však iba o pohodlí, počas lockdownu sme túžili aj po sexepíle. Počas mesiacov od marca do júna narástlo vyhľadávanie sexi spodnej bielizne o viac ako 60-tisíc v porovnaní s týmto obdobím v minulom roku. Najviac vyhľadávaní pritom získal set Gucci so vzorom loga, s nárastom o 97% z mesiaca na mesiac.

gucci

 

Foto: Instagram, archív značiek

 

Vyberáme z najnovšieho TOP FASHION

TOP FASHION Winter

Tento rok nás mnohému naučil. Umeniu žiť, prežiť a byť vnímavejší. Mať schopnosť zo seba vydať to najlepšie aj v zložitých podmienkach, dokázať spontánne reagovať a byť kreatívny.

 

nové vydanie magazín top fashion vianoce zimné

 

Najnovšie zo sekcie móda



Trendy móda | 15.jan 2021

5 základných kúskov do každého šatníka

Neustále meniace sa trendy robia takmer nemožné využiť ich naplno v rámci outfitov počas celého roka. Avšak existuje množstvo základných kúskov...


Trendy móda | 14.jan 2021

H&M predstavuje kolaboráciu so Simone Ro...

Lanvin, Jimmy Choo, Erdem, Versace či Giambattista Valli. To je len zlomok mien, s ktorými značka H&M v priebehu posledných rokov spolupracovala...


Trendy móda | 11.jan 2021

Farby, ktoré tvoria luxusne pôsobiaci ša...

Čo vytvára luxusný dojem z outfitov? Nie je to cena ani značka jednotlivých kúskov, ale farebné kombinácie a materiály. Výber farieb je...


Trendy móda | 11.jan 2021

Oživte zimné outfity trendy detailmi

Ani vás už nebavia stále tie isté farby, rovnaké zimné kúsky a stále ten istý styling outfitov? Inšpirujte sa jednoduchými trikmi...


Naše tipy

Dizajnové Airbnb na samote

V roku 2020 sme sa naučili akceptovať samotu a izoláciu. Aj tie však môžu byť štýlové, upokojujúce a...

Svieže farebné kombinácie na rozjasnenie...

Zimné počasie nie je len o magickom snehu a modrej oblohe, ale častokrát práve o sive...

Neskrotná energia a dokonalá geometria š...

Kolekcia Clash de Cartier sa rozrástla o dva nové kúsky- Clash de Cartier Supple a Clash de Cartier ...