Keď sa svet uzatvoril do domácej karantény, znamenalo to okamžitú stopku pre všetky naplánované módne fotenia. Týkalo sa to samozrejme magazínov, fotenia editoriálov, propagačných materiálov a kampaní. Avšak niektorí dizajnéri sa aj v tomto prípade vynašli a dokázali využiť svoju kreativitu. Vznikli tak módne kampane nafotené cez Facetime.
Jacquemus
Jednou z najväčších kampaní, ktorá vznikla cez Facetime bola práve pre značku Jacquemus. Okrem Belly Hadid v nej účinkujú aj iné modelky. Všetky pózovali zo svojho domova fotografovi Pierre-Ange Carlotti.
Alexander McQueen
Značka Alexander McQueen sa v karanténe spojila s niekoľkými fotografmi v rôznych miestach na svete, ktorí nafotili tenisky Tread Slicks na najrozličnejších miestach, väčšinou doma alebo na vyprádznených miestach.
Chromat x Reebok
Ak sa nedá fotiť so skutočnými modelkami, stačí sa obrátiť na tie virtuálne. Túto stratégiu zvolili značky Chromat a Reebok, ktoré predstavili svoju kolaboráciu prostredníctvom dvoch CGI modelov.
Moschino
Jeremy Scott rozposlal špeciálne balíčky zaujímavým osobnostiam po svete. Po domácom stylingu a dôkladnom výbere lokality nasledovalo fotenie. Dámy dostali úplnú voľnosť vytvoriť outfity podľa seba, z čoho vyšla zaujímavá séria fotiek.
Miu Miu
Značka Miu Miu vytvorila sériu autoportrétov, v ktorých hviedzi napríklad modelka Du Juan či módna redaktorka Harriet Verney. Na sebe majú samozrejme kúsky z dielne Miu Miu s vlastným stylingom. Každá fotka má svoj špecifický rukopis, ktorého cieľom bolo vytvoriť amatérsky dojem z fotografie.
Gucci
Aj Alessandro Michelle sa chytil na predstavu fotenia v domácom prostredí. Mnohým modelkám a modelom tak zaslal rôzne kúsky z jarnej kolekcie a nechal ich pohrať sa so stylingom, výberom rekvizít či lokality. Vznikla tak veľmi unikátna séria fotiek.
Foto: Instagram