Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Trendy / 16. október 2019

Lululemon predstavuje kolekciu s Roksandou Ilinčić

Lululemon je synonymom moderného športového ducha, ktorý prepája funkčnosť so ženskosťou aštýlom. Britská dizajnérka Roksanda Ilinčić so svojou značkou Roksanda zase prezentuje tú najéterickejšiu high fashion podobu ženy.

Lululemon predstavuje kolekciu s Roksandou Ilinčić

Lululemon je synonymom moderného športového ducha, ktorý prepája funkčnosť so ženskosťou a štýlom. Britská dizajnérka Roksanda Ilinčić so svojou značkou Roksanda zase prezentuje tú najéterickejšiu high fashion podobu ženy. Teraz sa spojili pri vytváraní spoločnej kolekcie, ktorej výsledok je doslova snom každej milovníčky dizajnu.

Špecialitou Roksandy sú farby, najmä v podobe šiat, sukní a blúzok, no aj hocijaký iný kúsok v sebe vždy nesie jej typické prvky. Krásne línie, nenápadné hry s objemom, dôraz na detaily a inovatívne prepájanie týchto prvkov. Toto všetko teraz bude mať aj kolaborácia s Lululemon, ktorá bude pozostávať zo 16 kúskov. Kolekciu budú tvoriť niektoré stálice z ponuky kanadskej športovej značky, ktoré však dizajnérka samozrejme pretvorila do svojho štýlu, a niekoľko úplne nových kreácií.

1  2  3 
5  4 

„Pri každej príležitosti, či už idem do práce alebo zaviezť dcéru do školy, vždy mám na sebe farby. Keď však cvičím, mám na sebe čiernu. Aj moje plavky sú čierne. Preto bolo pre mňa príjemnou zmenou priniesť tieto farby o niečo ďalej a rozšíriť moju filozofiu do športového oblečenia,“ povedala dizajnérka. V tejto farebnej línii, ktorá sa pohybuje na škále ružových, červených tónov typických pre Roksandu, nájdete legíny, športové podprsenky, bundy, ale aj kúsky využiteľné mimo fitka či športu. Budú to napríklad midi sukňa, široké nohavice a šaty, ktoré však boli vyrobené z technického saténu, vďaka čomu si zachovávajú svoj športový look. „Jednotlivé kúsky majú schopnosť transformácie z jednej fázy dňa do druhej, či sa práve presúvate po meste, alebo ste vo fitku,“ vysvetľuje filozofiu kolekcie dizajnérka. Dizajnová riaditeľka značky Lululemon, Audrey Reilly, zase dodáva, že „Lululemon má rád víziu ženy, ktorá je nomádka, neustále v pohybe a prepája funkciu s módou. Roksanda rozumie proporciám, tvarom a vie ako obliecť ženské telo, zatiaľ čo my rozumieme funkčnosti, preto sme spolu vytvorili kúsky, ktoré reprezentujú tieto charakteristiky.“

8  10 
6  7  11 

Celá kolekcia sa dostane do predaja 22.októbra a dostupná bude nielen na stránkach Lululemon, ale aj vo vybraných butikoch Lululemon a Roksanda. Ceny sa budú pohybovať od 78 do 998 dolárov.

1121

Súvisiace články