Značku Victoria’s Secret sprevádzalo tento rok množstvo negatívnych udalostí. Okrem toho, že Victoria’s Secret Fashion Show bola zrušená, kreatívny riaditeľ Ed Razek bol odvolaný. Avšak značka sa pomaličky zviecha z týchto udalostí, ktoré ju zasiahli a predstavuje svoju novú, lepšiu tvár.
Aj napriek tomu, že značka je dlhé roky považovaná za synonymum ženskosti a sexepílu, moderná doma a meniace sa štandardy jej vôbec neprospeli. Nedokázala sa totiž adaptovať na to, čo ženy chcú. Chýbajúca reálnosť a inkluzivita sa podpísali na tom, že jej predaj sa neustále zhoršoval. Celé to vyvrcholilo práve spomínaným zrušením prehliadky a odvolaním kreatívneho riaditeľa. Teraz sa však ukazuje, že Victoria’s Secret sa skutočne chce priblížiť reálnym ženám.
Pred pár týždňami značka uviedla spoločnú kolekciu s For Love And Lemons a teraz pridáva ďalšiu, ešte významnejšiu. Spojila sa so značkou spodnej bielizne Bluebella, s ktorou pripravila líniu pozostávajúcu s odvážnych nohavičiek, podprseniek, body, županov a negližé. Najvýznamnejším aspektom tejto kolaborácie je, že po prvýkrát si značka zvolila za tvár kampane modelku, ktorá nosí veľkosť 14 (európska veľkosť 44), Ali Tate Cutler.
„Nečakala som, že raz uvidím svoju fotku medzi supermodelkami, ktoré som od detstva obdivovala. Je to skvelý pocit,“ povedala modelka. Na Instagrame tiež zdôraznila, že pre značku je veľmi dôležité, aby začala budovať svoju novú tvár.
Okrem tejto skvelej správy tiež nemôžeme zabudnúť na to, že kolekcia je mimoriadne vydarená. Nesie typické prvky značky Bluebella, ktoré sú založené na provokatívnosti a elegancii. Celá kolekcia je dostupná online na stránkach Victoria's Secret a vo vybraných butikoch po celom svete.