Podprsenky v modernom svete vôbec nespĺňajú iba estetický účel. Musia mať aj svoju praktickú stránku, ktorá vytvorí pohodlný, sebavedomý efekt. Touto filozofiou sa riadila značka Intimissimi vo svojej novej kampani BRA TWIST. Hlavnou postavou je opäť herečka Sarah Jessica Parker, ktorá sa tentokrát premenila aj na choreografku.
Intimissimi sa zameriava na potreby žien v reálnom svete, kde vládne moderná, dynamická ženkosť. Bra Twist symbolizuje akýsi harmonický rituál, ktorý pozostáva zo 4 pohybov pri obliekaní podprsenky. Každý spot je zároveň koncipovaný ako tutoriál, ktorý pomôže nájsť správne sediacu podprsenku, ako upraviť dĺžku ramienok, alebo ako zapnúť podprsenku na chrbte či umiestniť prsia do košíčkov.
Cieľom Bra Twist je naučiť ženy obliekať si podprsenku správne, každá to totiž robíme inak. Správnym obliekaním nielenže lepšie nájdeme dobre sediacu podprsenku, ale sa postaráme aj o jej dlhšiu výdrž. Intimissimi si vždy dala záležať na tom, aby ženy nosili správne typy a veľkosti podprseniek, práve preto má vo svoje ponuke 40 rôznych typov, z ktorých si každý môže vybrať to svoje z hľadiska podpory, funkcie aj štýlu.
V 5 krátkych spotoch Sarah Jessica Parker a ďalšie nové tváre zároveň predstavujú novinky na túto sezónu. Prvou je podprsenka Vera, ktorá je určená ženám s väčšími košíčkami, ktoré potrebujú maximálnu podporu. Ďalej to sú nové hodvábne push-upky aj bavlnené či čipkované trojuholníkové podprsenky.
Značka však nezabudla ani na moderné technológie a zákazníčkam ponúka aj službu rozšírenej reality. Keď naskenujete QR kód na podprsenke (či už v obchode alebo online z pohodlia domu), objaví sa vám Sarah Jessica Parker, ktorá vám pomôže vybrať správnu podprsenku. Nakoniec si môžete s herečkou spraviť aj selfie!