Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Trendy / 25. máj 2019

Amazon spúšťa nový formát nakupovania módy

Spoločnosť Amazon si spájame najmä s elektronikou či doplnkami do domácnosti, no len málokomu by napadlo navštíviť túto stránku pri nákupe oblečenia. Toto sa však chystá spoločnosť zmeniť svojim novým projektom The Drop.

Amazon spúšťa nový formát nakupovania módy

Spoločnosť Amazon si spájame najmä s elektronikou či doplnkami do domácnosti, no len málokomu by napadlo navštíviť túto stránku pri nákupe oblečenia. Toto sa však chystá spoločnosť zmeniť svojim novým projektom The Drop.

V rámci tohto konceptu bude pravidelne prinášať svojim zákazníkom limitované módne kolekcie, ktoré navrhnú rôzni influenceri. The Drop nebude uznávať sezóny a nové kúsky či celé línie sa môžu dostať do predaja kedykoľvek. Po uvedení však budú dostupné k zakúpeniu iba počas nasledujúcich 30 hodín a jednotlivé kúsky sa budú vyrábať na základe objednávky, nič nebude vyrobené a naskladnené.

Týmto modelom bude Amazon nielen efektívne regulovať výrobu a ušetrí tým pracovnú silu aj materiály, ale vytvorí aj unikátne kolekcie, ktoré budú limitované časom a teda aj množstvom, ktoré je možné vyrobiť. Medzi prvými influencermi, ktorí sa postarajú o dizajn oblečenia a doplnkov sú Paola Alberdi, Sierra Furtado, Emi Suzuki, Leonie Hanne a Patricia Bright. Okrem tejto limitovanej kolekcie sa do predaja dostane aj permanentná línia Staples by The Drop, v ktorej budú nadčasové, základné modely takisto navrhnuté influencermi.

Prvé kúsky z úvodnej kolekcie by mali vyzerať takto:

paola@paolaalberdi patricia@patriciabright sierra@sierrafurtado

Zatiaľ nie je známe, kedy sa prvá kolekcia dostane do predaja, no spoločnosť sľubuje, že to bude veľmi skoro. Pokiaľ aj vás zaujala táto novinka, môžete svoje telefónne číslo zaregistrovať na stránke, a o uvedení kolekcie vás Amazon bude informovať správou.

Foto: Amazon

1334

Súvisiace články