Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Módne ikony / 31. december 2019

Najpopulárnejšie módne značky na Instagrame v roku 2019

Svet luxusnej módy je pre väčšinu populácie relatívne vzdialený, to však neznamená, že sa dokonalými kreáciami nemôžme kochať aspoň na Instagrame. Ktoré módne domy „window-shoppingujeme“ na Instagrame najviac?

Najpopulárnejšie módne značky na Instagrame v roku 2019

Svet luxusnej módy je pre väčšinu populácie relatívne vzdialený, to však neznamená, že sa dokonalými kreáciami nemôžme kochať aspoň na Instagrame. Ktoré módne domy „window-shoppingujeme“ na Instagrame najviac?

Gucci, 38,6 miliónov sledovateľov

Odvtedy, čo nastúpil na pozíciu kreatívneho riaditeľa Alessandro Michelle, značka ožila. Vďaka svojmu jemne bláznivému prístupu sa teší z prvého miesta najsledovanejších módnych domov na instagrame.

@gucci 

Chanel, 38,3 miliónov sledovateľov

Minulý rok sa Chanel pýšil prvým miestom, na tento rok sa musí uspokojiť s druhým. Rozdiel medzi Chanel a Gucci je len niekoľko sto-tisíc fanúšikov.

hanel@chanel 

Louis Vuitton 36,3 miliónov sledovateľov

Prvej dvojke dýcha na krk Louis Vuitton, ktorý zaujal svojim moderným prístupom a mladistvo ladeným fotkám a videám.

louisvuitton@louisvuitton 

Dior, 29,2 miliónov sledovateľov

Módny dom Dior ponúka množstvo inšpiratívnych príspevkov, ktoré stačili na to, aby sa umiestnil na 4.mieste v popularite na Instagrame.

dior@dior 

Dolce & Gabbana, 23,2 miliónov sledovateľov

Svojský pohľad na sociálne siete má aj duo Dolce & Gabbana, ktoré stavilo na ženskosť a typickú taliansku zmyselnosť.

dolcegabbana@dolcegabbana 

Prada 22,2 miliónov sledovateľov

Značka Prada sa teší obrovskej popularite medzi najznámejšími influencermi, čo jej určite dopomohlo k celkovému 6.miestu.

prada@prada 

Versace, 20,8 miliónov sledovateľov

V prípade značky Versace môžeme sledovať množstvo rôznorodých príspevkov, ktoré nikdy neprestanú baviť. Aktuálne sa hrajú s témou retro rodinných seriálov.

versace@versace 

Calvin Klein, 20,1 miliónov sledovateľov

Calvin Klein zažíval mierny úpadok, avšak vďaka spolupráci s najväčšími influencermi ako rodina Kardashian-Jenner či Bella Hadid, sa vrátili na výslnie.

alvinklein@calvinklein 

Burberry, 16,5 miliónov sledovateľov

Po príchode Ricarda Tisciho sa zmenil aj prístup na Instagrame. Príspevky sú hravé, moderné, ale imponujú starším aj mladším generáciám.

burberry@burberry 

Armani, 16,2 miliónov sledovateľov

Aj klasická značka Armani, ktorá sa nedá strhnúť technologickými trendami sa dokázala umiestniť v prvej desiatky.

armani@armani

Foto: Instagram

2111

Súvisiace články