Svet luxusnej módy je pre väčšinu populácie relatívne vzdialený, to však neznamená, že sa dokonalými kreáciami nemôžme kochať aspoň na Instagrame. Ktoré módne domy „window-shoppingujeme“ na Instagrame najviac?
Gucci, 38,6 miliónov sledovateľov
Odvtedy, čo nastúpil na pozíciu kreatívneho riaditeľa Alessandro Michelle, značka ožila. Vďaka svojmu jemne bláznivému prístupu sa teší z prvého miesta najsledovanejších módnych domov na instagrame.
Chanel, 38,3 miliónov sledovateľov
Minulý rok sa Chanel pýšil prvým miestom, na tento rok sa musí uspokojiť s druhým. Rozdiel medzi Chanel a Gucci je len niekoľko sto-tisíc fanúšikov.
Louis Vuitton 36,3 miliónov sledovateľov
Prvej dvojke dýcha na krk Louis Vuitton, ktorý zaujal svojim moderným prístupom a mladistvo ladeným fotkám a videám.
Dior, 29,2 miliónov sledovateľov
Módny dom Dior ponúka množstvo inšpiratívnych príspevkov, ktoré stačili na to, aby sa umiestnil na 4.mieste v popularite na Instagrame.
Dolce & Gabbana, 23,2 miliónov sledovateľov
Svojský pohľad na sociálne siete má aj duo Dolce & Gabbana, ktoré stavilo na ženskosť a typickú taliansku zmyselnosť.
Prada 22,2 miliónov sledovateľov
Značka Prada sa teší obrovskej popularite medzi najznámejšími influencermi, čo jej určite dopomohlo k celkovému 6.miestu.
Versace, 20,8 miliónov sledovateľov
V prípade značky Versace môžeme sledovať množstvo rôznorodých príspevkov, ktoré nikdy neprestanú baviť. Aktuálne sa hrajú s témou retro rodinných seriálov.
Calvin Klein, 20,1 miliónov sledovateľov
Calvin Klein zažíval mierny úpadok, avšak vďaka spolupráci s najväčšími influencermi ako rodina Kardashian-Jenner či Bella Hadid, sa vrátili na výslnie.
Burberry, 16,5 miliónov sledovateľov
Po príchode Ricarda Tisciho sa zmenil aj prístup na Instagrame. Príspevky sú hravé, moderné, ale imponujú starším aj mladším generáciám.
Armani, 16,2 miliónov sledovateľov
Aj klasická značka Armani, ktorá sa nedá strhnúť technologickými trendami sa dokázala umiestniť v prvej desiatky.
Foto: Instagram