Zrejme väčšina z nás si myslela, že po tom, ako sa bývalá herečka vydala za Princa Harryho a stala sa Vojvodkyňou zo Sussex, prišiel aj koniec všetkých jej komerčných projektov počnúc účinkovaním v seriáli Suits, cez osobný instagramový účet až po propagáciu značiek. Meghan sa však nachvíľu vráti do pôvodných koľají v spolupráci s britskými reťazcami Marks & Spencer, John Lewis a dizajnérkou Mishou Nonoo.
Vojvodkyňa sa totiž zapojila do projektu Smart Works, v ktorom sa spojila so spomínanými značkami, pre ktoré navrhne vlastnú líniu oblečenia do práce. Nejde však len o kreatívne vyjadrenie, ale o projekt prepojený s charitou. Kúsky z týchto kolekcií budú pomáhať tým, ktorí to potrebujú, za každý predaný model bude presne ten istý venovaný na charitu. Takýmto spôsobom chce Meghan pomôcť ženám vrátiť sa do pracovného života a cítiť sa v nových kúskoch sebavedomo a motivovane. „Takto sa navzájom staneme súčasťou rôznych príbehov, a zároveň nám to pripomenie, že sme v tom všetci spolu,“ vyjadrila sa Vojvodkyňa.
Meghan sa stala patrónkou projektu Smart Works v januári. Medzi jej prvé verejné zapojenie sa do projektu patril styling žien na pracovný pohovor a organizácia stihla odvtedy pomôcť 187 ženám.