1.9.2013
Britskej módnej značke Marks& Spencer sa podarilo do najnovšej jesennej kampane s názvom Britain´s Leading Ladies zapojiť spolu 12 významných ikon miestnej spoločensko-kultúrnej sféry.
Zaskvela sa medzi nimi aj britská rodáčka, súčasná kreatívna riaditeľka amerického Vogue a bývalá modelka, Grace Coddington. Táto kampaň pre ňu znamená "malý" návrat pred objektív fotoaparátu, a to po desiatkach rokov, keďže po ťažkej autonehode zavesila sľubnú kariéru modelky na klinec.
"Chceli sme, aby kampaň signalizovala nový a sebavedomý hlas jesene," priblížil cieľ tohto počinu Patrick Bousquet-Chavanne, výkonný riaditeľ značky. Na štyroch typických britských pozadiach tak vznikol zaujímavý materiál, ktorý nafotila Annie Leibovitz; zimné kabáty predstavili na člne plávajúcom Temžou, vidiecka scenéria sa vyníma pri oblečení Per Una, londýnske štúdio zasa symbolizuje trend "London Calling".
Každá zo žien má reprezentovať britskú kreativitu a priekopníckeho ducha, zmenu, lámanie stereotypov a prekračovanie hraníc. K protagonistkám nezvyčajnej módnej kampane sa okrem Grace Coddington zaradili napríklad herečka Helen Mirren, multiplatinová speváčka Ellie Goulding, olympijská víťazka v boxe, Nicola Adams, bývalá primabalerína Kráľovského baletu, Darcey Bussell, umelkyňa a profesorka výtvarného umenia na Kráľovskej akadémií, Tracey Emin či Katie Piper, ktorá po znetvorení kyselinou sírovou - ohrdnutý nápadník jej venoval darček, na ktorý "nikdy nezabudne" - našla novú chuť do života a stala sa dokonca moderátorkou.
pripravila: Anna Salvová
foto: M&S
Limonáda podľa Beyoncé
Kultový album Lemonade speváčky Beyoncé je oveľa viac ako len hudobný…