26.12.2012
Iba 10-ročný syn Davida a Victorie Beckhamovcov zažiaril v reklamnej kampani módneho domu Burberry. Jarnú a letnú sezónu tak malá hviezda víta spolu so osvedčenými tvárami značky, Ediem Campbellom a Carou Delevingne.
Napriek chýbajúcim modelingovým či hereckým skúsenostiam nemal prostredný syn prominentného páru žiadne problémy sekundovať ostrieľanejším kolegom a pózovať jednému z najlepších módnych fotografov súčasnosti, Mariovi Testinovi. V kampani sa objavili aj ďalšie tváre ako Charlotte Wiggins, Alex Dunstan, Charlie France a Max Rendell. Podľa slov kreatívneho riaditeľa, Christophera Baileyho, však Romeo vyfúkol ostatným účinkujúcim vietor z plachiet. "Kampaň pre nadchádzajúcu sezónu sa nesie v znamení nákazlivej energie, zosobnenej mladým obsadením, ktoré zastupuje starú aj novú rodinu Burberry," vysvetľuje Christopher Bailey a pokračuje: "Fotenie kampane sme si skutočne užili a myslím si, že je to vidieť aj na záberoch, ktoré vystihujú optimistického ducha kolekcie." Kampaňové obrázky zachytávajú mix línií Burberry Prorsum, Burberry London a Burberry Brit, s výrazným zameraním sa na ikonický trenčkot či ďalšie vychádzkové oblečenie značky.
Samotná rodinka Beckhamovcov má k módnemu domu vrelý vzťah, čo dokázala aj na nedávnom predstavení muzikálu Viva Forever (zloženého z piesní niekdajšej dievčenskej speváckej skupiny Spice Girls). S výnimkou Victorie, ktorá prezentovala oblečenie svojej vlastnej módnej značky, boli David so synmi Brooklynom (13), Romeom (10), Cruzom (7) a dcérkou Harper (1) odetí v šatách z dielne Burberry.
pripravila: Anna Salvová podľa Vogue.co.uk
foto: Burberry
Limonáda podľa Beyoncé
Kultový album Lemonade speváčky Beyoncé je oveľa viac ako len hudobný…