Kto by nepoznal dnes už ikonickú značku kozmetiky Aesop? Ako jedna z prvých odštartovala vlnu minimalistického brandingu a extrémne instagramovateľných obalov. Už je to však viac ako 30 rokov, odkedy prišla na trh.

 

title

 

 

Na oslavu svojich 33. narodenín značka vydáva svoju prvú knihu, ktorá slúži ako akýsi memoár. Spomína na svoje začiatky, sústreďuje sa na históriu a dedičstvo. Okrem krásnych fotografií z archívov, ale aj moderných produktových katalógov sa môžete tešiť na pútavý text, ktorý opisuje cestu značky. Založená bola v toku 1987 v Melbourne, kedy sa kaderník Paphitis rozhodol, že chce z času stráveného v salóne vytvoriť unikátny zážitok plný pokoja a meditácie.

 

Screenshot 2019 10 23 at 17.47.10  Screenshot 2019 10 23 at 17.47.33 

 

Ingrediencie a ich kombinácie sú vyberané práve v duchu vyššieho zážitku a aj im sa venuje kniha. Okrem samotných produktov, ktoré si stále pýtajú pozornosť, svojou estetikou zaujme aj každý z Aesop butikov, ktoré sú doslova architektonickými klenotmi. Značka je totiž založená na unikátnosti v čistote a v zážitku z minimalizmu. V tejto filozofii sa ladia aj samotné interiéry, ktoré sú ďalšou, samostatnou kapitolou. Nechýbajú preto ani v tejto publikácii.

 

Screenshot 2019 10 23 at 17.47.50  Screenshot 2019 10 23 at 17.48.03 
Screenshot 2019 10 23 at 17.48.27  Screenshot 2019 10 23 at 17.48.47 

 

Branding je dnes dôležitejší ako kedykoľvek predtým, konkurencia je ostrá a vyniknúť v nej nie je jednoduché. Ako to dokázala Aesop? V čom tkvie jej úspech? Všetko vám prezrádza kniha, ktorá vás vezme do zákulisia beauty priemyslu, ale poodhalí vám aj svoju biznisovú tvár.

 

Screenshot 2019 10 23 at 17.48.59  Screenshot 2019 10 23 at 17.49.20 

 

Knihu vydáva vydavateľstvo Rizzoli a dostupná je online na jeho stránkach, ale aj na stránkach a v butikoch Aesop.

banner es