Módny dom Louis Vuitton pokračuje v kampane #MAKEAPROMISE, ktorou sa zaviazal zvýšiť povedomie o UNICEF a zároveň týmto chce vyzbierať financie na podporu najzraniteľnejších detí z celého sveta. Robí tak pomocou náramku Silver Lockit a medvedíka Doudou Louis.
Louis Vuitton a UNICEF nadviazali partnerstvo pred niekoľkými rokmi. Odvtedy renomovaný módny dom každoročne predstaví nový kúsok navrhnutý špeciálne pre podporu tejto organizácie, ktorého predaj finančne aj mediálne podporuje aktivity UNICEF. Tentokrát sa môžeme tešiť na 4 farebné verzie náramkov Silver Lockit, ale aj jednu úplnú novinku- medvedíka Doudou Louis.
Nové náramky sú k dipozícii v príjemných tónoch pastelovo modrej, ružovej, sivozelenej a v čiernej, ktoré zdobí ikonický zámok typický pre značku Louis Vuitton. Okrem toho, že boli navrhnuté na podporu dobrej veci, vyrobené sú s udržateľnosťou na mysli. Tvorí ich tak recyklované striebro a organická bavlna. Inšpirovaný je bezpečnostným zámkom z roku 1890, ktorý vynašiel Georges Vuitton, aby ochránil obsah kufrov svojich klientov. Prvý takýto náramok vznikol v roku 2016 a odvtedy sa stal symbolom pomoci deťom v ohrození.
Druhým kúskom zo spolupráce je medvedík, ktorý je zároveň úplne prvým textilným medvedíkom z dielne značky. Vyrobený je z organickej bavlny, potlačený je ikonickým monogramom módneho domu a odetý je do dúhových farieb, pričom v jeho pohľade budete môcť zazrieť kvietky z monogramu. Náramky sú navrhnuté tak, aby sa dali nosiť viaceré naraz alebo pokojne v kombinácii s inými náramkami. Alternatívne môže náramok spĺňať rolu náhrdelníku pre medvedíka. Ide o zberateľské kúsky, ktoré zaujmú nielen milovníkov značky, ale aj podporia dobrú vec.
Nové náramky Silver Lockit sú v predaji za 465 USD, z čoho 100 dolárov poputuje na konto UNICEF. Medvedík sa predáva za 955 USD a z toho 200 pôjde na konto UNICEF. Náramky a medvedík sú dostupné na webe stránky Louis Vuitton a vo vybraných butikoch po svete.
Foto: Louis Vuitton