31.10.2013
Predstavte si priestor s rozmermi deväť krát jeden a pol metra. Pre našinca atypická situácia, pre japonských dizajnérov unikátne východisko pre vytvorenie hravo pôsobiacej predajne.
Štúdio Moment pripravilo pre obchod BAOBAO Issey Miyake v japonskom meste Shinjuku nezvyčajný dvojfarebný koncept, ktorý živo komunikuje so svojimi návštevníkmi. Tento priestor má totiž dve tváre, čiernu a bielu. Podobne ako hlavný predajný artikel, kabelka Bilbao, aj steny obchodu sú posiate drobnými opakujúcimi sa trojuholníkovými prvkami. Postupným prechodom týchto fragmentov od bielych po čierne a naopak sa rytmicky mení aj tvár obchodu, pričom celá dlhá stena vyzerá akoby tancovala. V priestore sa stierajú hranice medzi samotnou stenou a produktmi, vďaka čomu pôsobí miestnosť vzdušne. A napriek tomu, že neponúka takmer žiadne police, žiadny výklad, iba jednoduchú lavicu uprostred úzkej uličky, okamžite vo vás prebudí mnohé vnemy.
pripravila: Anna Salvová
foto: MOMENT
Športové vybavenie od Chanel
Značka Chanel vstupuje do sveta športu! Ako?