13.8.2013
Gigantická a veľkolepá. Aj taká je nová vlajková predajňa britskej značky Burberry, ktorá sa usadila na londýnskej ulici Regent Street.
Jej bilancia je rovnako ohromujúca – štyri poschodia s jedenástimi líniami, od doplnkov pri hlavnom vstupe, cez ikonické kúsky, ako sú plášte do dažďa, až po najluxusnejšiu líniu Prorsum na najvyššom podlaží, 300-tisíc hodín práce robotníkov a dva roky rekonštrukcie objektu, ktorý sa pýši fasádou z 20. rokov minulého storočia.
Christopher Bailey ako kreatívny riaditeľ značky, zástanca technológií a syn zručného rezbárskeho majstra využil tradíciu remesla, aj vymoženosti digitálneho sveta. V priestore sa tak v dokonalom súlade stretávajú prvky ako nádherné dvojkrídlové schodisko s obrovským premietacím plátnom. A ak si náhodou nebudete vedieť poradiť, určite vám pomôže predavač vybavený iPadom. Ochotne vám ukáže, ako bude oblečený vyzerať ten-ktorý trenčkot alebo do minúty objedná tovar, ktorý je práve vypredaný. Tomu sa hovorí obchod 21. storočia!
text: Anna Salvová
foto: Burberry Group