Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Gastro / 6. február 2020

Eurovea pripravuje nový Food Hall

Ešte viac gastronomických zážitkov pre nás pripravuje Eurovea. Vrámci svojej expanzie plánuje aj vynovený koncept gastro časti, ktorý sa bude niesť vo filozofii Food Hall.

Eurovea pripravuje nový Food Hall

Ešte viac gastronomických zážitkov pre nás pripravuje Eurovea. V rámci svojej expanzie plánuje aj vynovený koncept gastro časti, ktorý sa bude niesť vo filozofii Food Hall. Táto novinka doplní skvelú ponuku retailu, ktorá rozšíri bohatý mix predajní.

Rozšírenie prináša nové možnosti

Počas 10 rokov svojej prevádzky sa Eurovea stala veľmi populárnym miestom na trávenie voľného času. Vďaka svojej širokej ponuke predajní je obľúbenou nákupnou destináciou a svojim food courtom a rôznymi kaviarňami zase láka všetkých milovníkov dobrého jedla a iných dobrôt. Aj napriek tomu sa však Eurovea snaží neustále zlepšovať a posúvať sa ďalej: „Uvedomujeme si stále meniace sa potreby našich  zákazníkov aj vývoj najnovších trendov. Pre rozšírenie nášho centra pripravujeme ešte viac zaujímavých konceptov a možností na kvalitné nákupy a trávenie voľného času,“ vysvetľuje Oľga Hammer, PR a marketingová manažérka Eurovea. Práve preto vznikol aj návrh inovatívneho gastro konceptu v štýle Food Hall, o dizajn ktorého sa postará architektonické štúdio Sonae Sierra.

newPag 87

newPag 88

Aká bude Food Hall?

Po otvorení expanzie sa súčasný food court rozšíri z pôvodných 1600 m2 na 3700 m2, pričom ponuka sa rozšíri o 35 prevádzok. „Chceme aby to nebolo iba o jedle, ale aby sa tam zákazníci cítili komfortne a osvojili si tento priestor ako miesto, kde môžu aj relaxovať a oddychovať,” opisuje pripravovaný koncept Oľga Hammer. Zážitok z jedla chce Eurovea po vzore svetových trendov posunúť ďalej za samotné jedenie, ale zároveň chce otvoriť návštevníkom dvere do svetovej kuchyne. Súčasťou Food Hall budú rôzne zóny ako detský kútik, zábavná zóna, pódium pre prezentácie či vystúpenia, oddychová zóna či spoločenská zóna s výhľadom na Dunaj, ktorý bol inšpiráciou pre dizajn tejto časti nákupného centra. Voda, kameň a zeleň tak budú jej nosnými prvkami.

newPag 90

Foto: Eurovea

870

Súvisiace články