Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné
Loading....

Trendy / 9. január 2020

L’Oréal predstavil technológiu na výrobu domácej kozmetiky

Budúcnosť, si to ty? Kozmetický gigant L’Oréal predstavil počas technologického veľtrhu CES vLas Vegas, dokonalú novinku pre každú beauty askincare milovníčku.

L’Oréal predstavil technológiu na výrobu domácej kozmetiky

Budúcnosť, si to ty? Kozmetický gigant L’Oréal predstavil počas technologického veľtrhu CES v Las Vegas, dokonalú novinku pre každú beauty a skincare milovníčku. Najnovšia technologická hračka s názvom Perso vám totiž umožní pripraviť si kozmetiku na mieru vašej pleti alebo nálade v domácom prostredí.

Personalizácia je v beauty priemysle čoraz dôležitejšia. Práve preto vznikajú tie najrôznejšie technológie, ktoré analyzujú stav pleti, odporúčajú správne produkty, a kozmetické značky sa uchyľujú k čoraz odvážnejším riešeniam a vytvárajú svojim zákazníkom produkty takmer na mieru. Avšak L’Oréal t teraz posunul ešte ďalej. Maličký, dizajnovo príťažlivý prístroj Perso, dokáže nielen zanalyzovať, ale aj vyrobiť ten správny kozmetický produkt na mieru a to ešte aj v domácom prostredí.

Tento inteligentný prístroj využíva AI (umelú inteligenciu) na to, aby správne identifikoval potreby pleti a ponúkol jej následné riešenie. Tie navyše dodá v produkte, ktorý sám vyrobí. Tak, ako to už pri AI býva, čím viac informácií prístroju poskytnete, tým presnejšie a lepšie výsledky dosiahnete. Krabička Perso bude spárovaná s príslušnou aplikáciou, ktorá bude robiť práve tú analytickú časť prostredníctvom kamery. Podľa geo dát (polohy) dokáže tiež vyhodnotiť podmienky, v ktorých vaša pleť existuje (UV žiarenie, teplota, znečistenie a podobne), na základe ktorých doslova uvarí správny produkt pre vašu pleť. Prístroj Perso následne zhotoví produkt, v ktorom môžete definovať úroveň hydratácie, výšku SPF či koncentráciu antioxidantov.

Okrem starostlivosti o pleť šitej na mieru vám tiež dokáže namiešať aj dokonalý odtieň rúžu či dokonca make-upu. Podľa šéfa inovácie Guive Balooch, existuje niekoľko scenárov toho, ako by toto mixovanie mohlo fungovať- môžete si vybrať konkrétnu časť pleti, podľa ktorej bude pripravený finálny odtieň, alebo naopak, vytvoriť ideálny tón na zjednotenie. Prípadne si môžete vytvoriť viacero odtieňov naraz v menšom množstvo a použiť ich podľa uváženia. Čo sa týka rúžov, tam môžete naplno využiť svoju kreativitu a potreby a zadefinovať si akýkoľvek odtieň rúžu. Doladiť ho môžete ku oblečeniu, k laku na nechty alebo farbe auto (áno, aj to sa stáva), stačí jednoducho namieriť kameru na smartfóne tam, kde je žiadaná farba.

Celý tento koncept znie priam futuristicky. Ako ďaleko sme však od jeho realizácie? Perso sa nedostane do predaja skôr ako v roku 2021, čo vôbec nie je taká dlhá doba vzhľadom na komplexnosť služieb, ktorú bude pokrývať. Kto sa už teraz nevie dočkať?

Foto: archív značky

653

Súvisiace články