Instagram veľmi pomohol rozvoju kozmetického priemyslu. Vďaka nemu sa na scéne objavilo množstvo nových značiek, ktoré majú svojský pohľad na beauty, líčenie a starostlivosť o pleť. Vznikli nové značky pod záštitou beauty influencerov a v tvrdej konkurencii velikánov sa nestratili. Týchto 10 je na Instagrame najobľúbenejších.
MAC, 23,3 miliónov sledovateľov
Značka MAC síce nevznikla v ére Instagramu, avšak prilákala najväčšie množstvo fanúšikov, ktorí milujú nielen ich preslávené rúže.
@maccosmetics
Kylie Cosmetics, 22,8 miliónov sledovateľov
Kylie Cosmetics je dôkazom toho, čo dokážu sociálne siete. Svojej popularite samozrejme vďačí celebritnej zakladateľke Kylie Jenner, avšak jej lip kits sú dnes preslávené.
@kyliecosmetics
Anastasia Beverly Hills, 20,2 miliónov sledovateľov
Značka z Kalifornie dokonale stelesňuje uvoľnenosť a večné leto v kombinácii s luxusným, ženským dizajnom.
@anastasiabeverlyhills
Sephora, 19,2 miliónov sledovateľov
Globálny reťazec drogérií Sephora si dokázal získať viac ako 19 miliónov sledovateľov. Fanúšikom pravidelne predstavuje najnovšie produkty z dekoratívnej kozmetiky aj starostlivosti.
@sephora
NYX, 14,4 miliónov sledovateľov
Ďalšia kalifornská značka, ktorá stavila na farby, širokú ponuku najrôznejších líčidiel a minimalistické obaly.
@nyxcosmetics
Too Faced, 13,3 miliónov sledovateľov
Krásnymi obalmi sa môže pýšiť aj táto značka, ktorá síce vznikla už v roku 1998, avšak dokonale zapadla medzi Insta-friendly značky.
@toofaced
Urban Decay, 11,3 miliónov sledovateľov
Kalifornským značkám sa darí, dôkazom je ďalšia z nich, Urban Decay, ktorá stavila na rôznorodosť ponuky make-upu, rozjasňovačov a púdrov, ale aj rúžov a očných tieňov.
@urbandecaycosmetics
Morphe,10,4 miliónov sledovateľov
Značka Morphe sa zo začiatku sútsreďovala najmä na kozmetické štetce na profesionálnej úrovni a v dostupných cenách. Dnes je ich ponuka rozšírená o najrôznejšie líčidlá.
@morphebrushes
Tarte, 10 miliónov sledovateľov
Tarte vznikla kvôli tomu, že zakladateľka nedokázala nájsť produkty, aké chcela- naturálne pôsobiace, ale pritom luxusné.
Benefit Cosmetics, 9,9 miliónov sledovateľov
Populárna značka dekoratívnej kozmetiky a starostlivosti o pleť sa preslávila svojimi maskarami a farbami na obočie. Dnes ju vlastní skupina LVMH.
@benefitcosmetics
Foto: Instagram