Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné
Loading....

Trendy / 30. december 2019

Najpopulárnejšie kozmetické značky na Instagrame za rok 2019

Instagram veľmi pomohol rozvoju kozmetického priemyslu. Vďaka nemu sa na scéne objavilo množstvo nových značiek, ktoré majú svojský pohľad na beauty, líčenie astarostlivosť opleť.

Najpopulárnejšie kozmetické značky na Instagrame za rok 2019

Instagram veľmi pomohol rozvoju kozmetického priemyslu. Vďaka nemu sa na scéne objavilo množstvo nových značiek, ktoré majú svojský pohľad na beauty, líčenie a starostlivosť o pleť. Vznikli nové značky pod záštitou beauty influencerov a v tvrdej konkurencii velikánov sa nestratili. Týchto 10 je na Instagrame najobľúbenejších.

MAC, 23,3 miliónov sledovateľov

Značka MAC síce nevznikla v ére Instagramu, avšak prilákala najväčšie množstvo fanúšikov, ktorí milujú nielen ich preslávené rúže.

@maccosmetics

Kylie Cosmetics, 22,8 miliónov sledovateľov

Kylie Cosmetics je dôkazom toho, čo dokážu sociálne siete. Svojej popularite samozrejme vďačí celebritnej zakladateľke Kylie Jenner, avšak jej lip kits sú dnes preslávené.

kylie@kyliecosmetics

Anastasia Beverly Hills, 20,2 miliónov sledovateľov

Značka z Kalifornie dokonale stelesňuje uvoľnenosť a večné leto v kombinácii s luxusným, ženským dizajnom.

anastasia@anastasiabeverlyhills

Sephora, 19,2 miliónov sledovateľov

Globálny reťazec drogérií Sephora si dokázal získať viac ako 19 miliónov sledovateľov. Fanúšikom pravidelne predstavuje najnovšie produkty z dekoratívnej kozmetiky aj starostlivosti.

sephora@sephora

NYX, 14,4 miliónov sledovateľov

Ďalšia kalifornská značka, ktorá stavila na farby, širokú ponuku najrôznejších líčidiel a minimalistické obaly.

nyx@nyxcosmetics

Too Faced, 13,3 miliónov sledovateľov

Krásnymi obalmi sa môže pýšiť aj táto značka, ktorá síce vznikla už v roku 1998, avšak dokonale zapadla medzi Insta-friendly značky.

too faced@toofaced

Urban Decay, 11,3 miliónov sledovateľov

Kalifornským značkám sa darí, dôkazom je ďalšia z nich, Urban Decay, ktorá stavila na rôznorodosť ponuky make-upu, rozjasňovačov a púdrov, ale aj rúžov a očných tieňov.

urban decay@urbandecaycosmetics

Morphe,10,4 miliónov sledovateľov

Značka Morphe sa zo začiatku sútsreďovala najmä na kozmetické štetce na profesionálnej úrovni a v dostupných cenách. Dnes je ich ponuka rozšírená o najrôznejšie líčidlá.

morphe@morphebrushes

Tarte, 10 miliónov sledovateľov

Tarte vznikla kvôli tomu, že zakladateľka nedokázala nájsť produkty, aké chcela- naturálne pôsobiace, ale pritom luxusné.

tarte

Benefit Cosmetics, 9,9 miliónov sledovateľov

Populárna značka dekoratívnej kozmetiky a starostlivosti o pleť sa preslávila svojimi maskarami a farbami na obočie. Dnes ju vlastní skupina LVMH.

benefit@benefitcosmetics

Foto: Instagram

615

Súvisiace články