31.10.2013
Omnia Crystalline L'Eau de Parfum je najnovším skvostom vo svete parfumov Bulgari, vyznačujúca sa nádhernou hĺbkou, hrejivosťou a sýtosťou ústredných motívov: krištáľu a lotosu. Nadväzuje na svoju ikonickú predchodkyňu, toaletnú vodu Omnia Crystalline, ktorá je neprekonateľnou víťazkou v kolekcii Omnia.
Parfumovaná voda je venovaná neodolateľnej ikonickej žene, ktorú v kampani zosobnila litovská modelka Edita Vilkeviciute. Tá už vystupovala ako tvár značiek Karl Lagerfeld, Dior Beauty, Emporio Armani, ale poznať ju môžete aj z kampane na parfum Calvin Klein Eternity Aqua for Her.
Svet unikátnych tónov
Nová vôňa Omnia Crystalline prekypuje zmesou kontrastných prvkov, zosúladených vo vzájomnom plynulom dialógu: sú to prvky tvrdé aj mäkké, tuhé aj tekuté, čisté aj zmyselné. Exkluzívny kvet lotosu dominuje drevito-kvetinovej kompozícii tejto parfumovanej vody, ktorej sofistikované prchavé srdce prechádza do krémovej, priam hmatateľnej zmyselnosti s dotykom luxusu. Voňavá symfónia vytvorená slávnym majstrom parfumérom voľne kombinuje vzácne prírodné zložky so stredomorským podpisom. Hlavným cieľom bolo vytvoriť novú generáciu vôní zložených zo vzácnych a luxusných surovín – talianskych a ázijských.
Pred vôňou bolo písmo
Alberto Morillas prekonal doterajšie interpretácie lotosu a vyvinul vlastnú – sýtejšiu a noblesnejšiu. Španielsky tvorca vôní, ktorý mladosť strávil v Andalúzii, sa preslávil tým, že si zloženie vône vždy píše na papier, a tak si ho predstavuje: „Písmo vyjadruje moje pocity. Keď si píšem zloženie, akoby som vôňu cítil." Pri vytváraní parfumovanej vody Omnia Crystalline si predstavil kvet lotosu odetý do slávnostných večerných šiat. Originálna čistota lotosovej harmónie tak nadobudla novú eleganciu a prepych. Vôňa očarí tónmi lotosu a mandarínky v úvode, kosatca a heliotropu v srdci, santalu, živice a pižma v základe.
Z histórie Omnie
Omnia si od svojho uvedenia na trh získala celosvetový úspech, a to nielen unikátnym dizajnom, ale aj nadčasovým voňavým podpisom, ktorý našiel svoje obdivovateľky medzi ženami všetkých vekových skupín. Inšpirovaná čistotou krištáľu, toaletná voda Omnia Crystalline pripomína trblietavý šperk zachytávajúci žiaru a krásu drahokamov. Pri jej vzniku sa Alberto Morillas inšpiroval posvätným kvetom lotosu, symbolu čistoty a absolútnej krásy. Kolekciu Omnia neskôr doplnili vône Omnia Améthyste a Omnia Coral.
pripravila: Anna Salvová
zdroj: Glamour
Estée Lauder bude vyrábať dezinfekciu
Dezinfekčné prostriedky či už v podobe osobnej hygieny alebo upratovacích…