Ku móde neodmysliteľne patrí aj líčenie, ktorého úlohou je podčairknuť nielen samotný outfit, ale najmä nás, našu osobnosť či náladu. Odzrkadľuje však aj celkovú víziu dizajnérov, ktorí ho využívajú ako silný nástroj na dotvorenie persóny, ktorú chcú svojou tvorbou vytvoriť. Práve preto sa značky ako Dior, Chanel či Saint Laurent môžu pýšiť vlastnými líniami dekoratívnej kozmetiky. Teraz sa k nim pridáva aj módny dom Valentino.
Každý dizajnér má svoj rukopis a v prípade značky Valentino to je moderná romantika. Presne to stelesňuje aj nová línia dekoratívnej kozmetiky.
Keď sa povie Valentino, mnohým okamžite napadne záplavo volánov, šifónu, prepracovaných detailov či čipky. Patrí k najvýznamnejším módnym domov na svete a teší sa z popularity aj medzi svetových celebritami a populárnymi influencerkami. Teraz svoju tvorbu rozširuje aj do sveta beauty, ktorou pod vedením kreatívneho riaditeľa Pierpaola Piccioli dotvára svoju víziu modernej ženy.
Línia dekoratívnej kozmetiky značky Valentino je založená na inkluzivite a extravagancii zároveň. Cieľom bolo vytvoriť kolekciu, ktorá zdôrazňuje krásu v ľudskosti. “Chcel som vytvoriť nielen možnosti, s ktorými je možné sa hrať, produkty, ktoré ladia k pokožke, ale aj k emóciám. Vznikla tak kolekcia pozostávajúca zo 14 produktov vo všetkých kategóriách od make-upu po očné tiene, ktoré boli testované na 5000 rôznych tónoch pleti. Zabalené sú do efektných obalov, ktoré oplývajú charakteristickou estetikou značky a luxusným dojmom. Skvelou správou je, že väčšina týchto obalov je znovu naplniteľná.
Celá kolekcia Valentino Beauty sa dostane do predaja toto leto. Predobjednávky sú však možné na webe módneho domu od 1.júna.
Foto: Valentino