Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Líčenie / 9. máj 2019

Gucci uvádza líniu rúžov a balzamov

Značka Gucci pred niekoľkými mesiacmi oznámila svoj návrat do beauty priemyslu aako prvú uvádza líniu rúžov abalzamov. Za dizajnovou stránkou stojí samozrejme kreatívny riaditeľ Alessandro Michelle.

Gucci uvádza líniu rúžov a balzamov

Značka Gucci pred niekoľkými mesiacmi oznámila svoj návrat do beauty priemyslu a ako prvú uvádza líniu rúžov a balzamov. Za dizajnovou stránkou stojí samozrejme kreatívny riaditeľ Alessandro Michelle.

Gucci oficiálne uviedlo svoju beauty líniu už v roku 2014 ešte pod vedením kreatívnej riaditeľky Fridy Gianninni a Pat McGrath, no svoju púť ukončila o dva roky neskôr. V 2019 sa však znovuzrodila pod novou víziou a celé to odštartuje kolekcia rúžov a balzamov. Línia je rozdelená do troch sekcií: 18 priehľadnýczh rúžov, 36 saténových rúžov (s lesklým efektom) a 4 balzamy na pery s pigmentom. Celá kolekcia obsahuje dokopy 58 odtieňov. Úvodné produkty Gucci Beauty sú inšpirované nestarnúcim umením a vintage make-upom, ktoré Alessandro Michelle obdivuje a často sa nimi inšpiruje. Zrejme aj preto sú rúže odeté do kvetovaných obalov s citlivo vyberanými farbami a tvarmi.

1

Každý odtieň je navyše pomenovaný po ikonických hollywoodskych herečkách ako Anne Baxter, Joan Crawford, Bette Davis, Jean Harlow a ďalších. „Pri tvorbe som mal na mysli produkty, ktoré si pamätám z detstva. Tie, ktoré používala moja mama boli inšpirované 50.rokmi. Chcel som im dať najhlbší význam tým, že som ich pomenoval po najväčších ikonách Hollywoodu,“ povedal Alessandro Michelle.

5

3

4Cena každého rúžu a balzamu je 33 eur a dostupné sú na stránkach Gucci.

Foto: archív značky

1555

Súvisiace články