Značka Gucci pred niekoľkými mesiacmi oznámila svoj návrat do beauty priemyslu a ako prvú uvádza líniu rúžov a balzamov. Za dizajnovou stránkou stojí samozrejme kreatívny riaditeľ Alessandro Michelle.
Gucci oficiálne uviedlo svoju beauty líniu už v roku 2014 ešte pod vedením kreatívnej riaditeľky Fridy Gianninni a Pat McGrath, no svoju púť ukončila o dva roky neskôr. V 2019 sa však znovuzrodila pod novou víziou a celé to odštartuje kolekcia rúžov a balzamov. Línia je rozdelená do troch sekcií: 18 priehľadnýczh rúžov, 36 saténových rúžov (s lesklým efektom) a 4 balzamy na pery s pigmentom. Celá kolekcia obsahuje dokopy 58 odtieňov. Úvodné produkty Gucci Beauty sú inšpirované nestarnúcim umením a vintage make-upom, ktoré Alessandro Michelle obdivuje a často sa nimi inšpiruje. Zrejme aj preto sú rúže odeté do kvetovaných obalov s citlivo vyberanými farbami a tvarmi.
Každý odtieň je navyše pomenovaný po ikonických hollywoodskych herečkách ako Anne Baxter, Joan Crawford, Bette Davis, Jean Harlow a ďalších. „Pri tvorbe som mal na mysli produkty, ktoré si pamätám z detstva. Tie, ktoré používala moja mama boli inšpirované 50.rokmi. Chcel som im dať najhlbší význam tým, že som ich pomenoval po najväčších ikonách Hollywoodu,“ povedal Alessandro Michelle.
Cena každého rúžu a balzamu je 33 eur a dostupné sú na stránkach Gucci.
Foto: archív značky