Tak, ako minulý rok, aj tento sa módny dom Louis Vuitton spojil s UNICEF, aby pomohol dobrému účelu. Chce to dosiahnuť prostredníctvom náramkov, ktoré navrhol kreatívny riaditeľ pánskej línie Louis Vuitton, Virgil Abloh.
Náramok Silver Lockit je inšpirovaný kolekciou SS20 a dostupný je v 4 farbách- oranžovej, modrej, čiernej a zelenej, pričom každý z nich je zdobený retiazkou s väčšími okami a zámkom. Finančné prostriedky, ktoré sa vyzbierajú v predaji tohto náramku poputujú na konto UNICEF, ktoré sa snaží zabezpečiť dostatok čistej vody, výživy, ochrany a dezinfekcie pre tých, ktorí to potrebujú (aktuálne to sú najmä utečenci zo Sýrie, deti a ich rodiny).
Minulý rok značka Louis Vuitton pripravila podobný projekt, ktorého tvárou bola herečka Sophie Turner. Sophie dokonca sama pripravila dizajn náramku. Partnerstvo značky a UNICEFU však začalo už v roku 2016 a odvtedy sa organizácii vďaka Louis Vuitton podarilo vyzbierať viac ako 10 miliónov dolárov.
Kolekcia sa dostane do predaja 21.februára pričom dostupná bude na stránkach Louis Vuitton, ale aj v butikoch po celom svete. Cena jedného náramku je 390 eur. Za každý predaný náramok poputuje na konto UNICEF 100 eur.
Foto: archív značky