Instagram veľmi pomohol rozvoju kozmetického priemyslu. Vďaka nemu sa na scéne objavilo množstvo nových značiek, ktoré majú svojský pohľad na beauty, líčenie a starostlivosť o pleť. Vznikli nové značky pod záštitou beauty influencerov a v tvrdej konkurencii velikánov sa nestratili. Týchto 10 je na Instagrame najobľúbenejších.
MAC, 23,3 miliónov sledovateľov
Značka MAC síce nevznikla v ére Instagramu, avšak prilákala najväčšie množstvo fanúšikov, ktorí milujú nielen ich preslávené rúže.
Kylie Cosmetics, 22,8 miliónov sledovateľov
Kylie Cosmetics je dôkazom toho, čo dokážu sociálne siete. Svojej popularite samozrejme vďačí celebritnej zakladateľke Kylie Jenner, avšak jej lip kits sú dnes preslávené.
Anastasia Beverly Hills, 20,2 miliónov sledovateľov
Značka z Kalifornie dokonale stelesňuje uvoľnenosť a večné leto v kombinácii s luxusným, ženským dizajnom.
Sephora, 19,2 miliónov sledovateľov
Globálny reťazec drogérií Sephora si dokázal získať viac ako 19 miliónov sledovateľov. Fanúšikom pravidelne predstavuje najnovšie produkty z dekoratívnej kozmetiky aj starostlivosti.
NYX, 14,4 miliónov sledovateľov
Ďalšia kalifornská značka, ktorá stavila na farby, širokú ponuku najrôznejších líčidiel a minimalistické obaly.
Too Faced, 13,3 miliónov sledovateľov
Krásnymi obalmi sa môže pýšiť aj táto značka, ktorá síce vznikla už v roku 1998, avšak dokonale zapadla medzi Insta-friendly značky.
Urban Decay, 11,3 miliónov sledovateľov
Kalifornským značkám sa darí, dôkazom je ďalšia z nich, Urban Decay, ktorá stavila na rôznorodosť ponuky make-upu, rozjasňovačov a púdrov, ale aj rúžov a očných tieňov.
Morphe,10,4 miliónov sledovateľov
Značka Morphe sa zo začiatku sútsreďovala najmä na kozmetické štetce na profesionálnej úrovni a v dostupných cenách. Dnes je ich ponuka rozšírená o najrôznejšie líčidlá.
Tarte, 10 miliónov sledovateľov
Tarte vznikla kvôli tomu, že zakladateľka nedokázala nájsť produkty, aké chcela- naturálne pôsobiace, ale pritom luxusné.
Benefit Cosmetics, 9,9 miliónov sledovateľov
Populárna značka dekoratívnej kozmetiky a starostlivosti o pleť sa preslávila svojimi maskarami a farbami na obočie. Dnes ju vlastní skupina LVMH.
Foto: Instagram