top fashion banner jar 2017

Nie je to tak dávno, čo sme sa tešili zo správ o spustení online nakupovania od známych nadnárodných reťazcov s high street fashion. Je jasné, že išlo len o otázku času, veď dnes, ako sa zdá, má šancu prežiť a uspieť len to, čo je online. Na druhej strane tu máme viacero brandov, ktoré sa zrodili vo virtuálnom prostredí a dnes otvárajú prvé kamenné predajne. Snažia sa o „face-to- face“ kontakt so zákazníkom a považujú to za pridanú hodnotu... Čo však vlastne my ako zákazníci chceme a aké máme možnosti?

 

4

 

Celosvetový trend ukazuje, že zatiaľ čo klasické retaily majú problém prilákať zákazníkov do svojich predajní, a preto sú nútené ich počet redukovať, digitálne značky sa uberajú opačným smerom. „Primárnou úlohou našej predajne je vytvoriť miesto pre komunitu, miesto, kde sa ľudia cítia dobre a radi sa tam vracajú. Nejde len o predaj, pravidelne tu tiež organizujeme najrozličnejšie eventy, koncerty, výstavy, a podobne,“ hovorí Peter Kovo Kováč z Footshopu. Lokálny gigant na poli predaja tenisiek je na trhu od roku 2012 a ako online predajca dávno prekročil hranice Česka a Slovenska. Prvú kamennú predajňu otvorili v Prahe v roku 2014, pričom k tomu prispel aj tlak od distribútorov. „Len tak sme mohli dostať prístup k lepším a vyšším radom produktov, ktoré vyžadovali offline prezentáciu,“ vysvetľuje hlavný buyer Kovo. „Náš prvý kamenný obchod a zároveň sklad bol v malej kancelárii v budove Orco a snažili sme sa presvedčiť Adidas, že si zaslúžime lepšie produkty. Podarilo sa a asi o rok a pol neskôr sme otvorili kamennú predajňu v tej istej budove, no už verejne prístupnú vo forme, ako má skutočná predajňa vyzerať. Po uplynutí času vidím, že to bol jeden z najlepších krokov, ktoré sme mohli pri rozširovaní biznisu urobiť.“ Po Prahe Footshop šíri podobné posolstvo aj v Bratislave, kde otvorili kamenný obchod v decembri minulého roku.

 

Viac sa dočítate v najnovšom vydaní magazínu Top Fashion.

text: Jana Zajasenská, foto: Glami

Najnovšie zo sekcie lifestyle



Dizajn | 28.jún 2017

Moderná transformácia sila

Kodaňské silo dostalo novú, modernú tvár vďka kreatívnemu prístupu architektonického štúdia COBE, ktoré ho pretvorilo na moderný, bytový komplex. 17-poschodová...


Apetít | 27.jún 2017

Jak snadno a rychle podpořit trávení?

Předpokladem zdraví i prevence je správné trávení. V předchozích článcích jsme již popisovali, že při špatně fungujícím trávení se tvoří...


Voľný čas | 27.jún 2017

Nová predajňa Hublot v Bratislave

Luxusná švajčiarska značka Hublot otvorila v júni zrenovovaný butik, ktorý nájdeme v Hoteli Carlton. Prechádzka centrom Bratislavy tak odteraz bude...


Voľný čas | 22.jún 2017

Najväčšie záhradné trendy sezóny

Záhradná sezóna je už v plnom prúde a mnohí z nás aj vďaka slnečnému počasiu uprednostňujú tráviť čas práve na...

predplatne top fashion

top fashion jar leto 2017

Naše tipy

Chiara Ferragni pre Tod's

Legendárna talianska značka obuvi a doplnkov Tod's sa spojila s jednou z najznámejších módynch blogg...

5 x letné beauty trendy

Všade čítame o letných trendoch, nielen v móde, ale aj líčení, avšak niekedy sa realita líši od pred...

Vyfarbite si svoju Hermés šatku!

Luxusná značka hermés pripravila pre svojich fanúšikov letnú novinku. Hodvábne šatky tejto značky si...