Prečo WAU?
Zmena názvu na WAU Days prichádza ako súčasť novej kampane, ktorá odráža filozofiu centra ponúkať zákazníkom viac ako len nakupovanie - kompletný wau zážitok. Dvakrát ročne, v marci a októbri, sa v Auparku spúšťa pravidelný vír výrazných zliav. Tie sa pohybujú v rozmedzí od 20 do 50 % na sortiment vo viac ako 80 obchodoch. K personalizovanému nákupnému zážitku WAU Days prispieva aj možnosť využiť bezplatné služby stylistu a nákupného poradcu. Návštevníkov budú tentokrát čakať atraktívne zľavy napríklad v Coccinelle (20 % na kabelky a topánky), 20 % zľava na sortiment parfumérii Douglas, 25 % zľava v predajni MAC a mnoho ďalších. Prehľad všetkých zliav a kupónov si môžete pozrieť tu. Okrem nákupov budete mať možnosť navštíviť bohatý program, v rámci ktorého vystúpi napríklad speváčka Jana Kirschner. Chýbať nebudú ani módne prehliadky, diskusie a poradenstvo v oblasti stylingu a krásy. Viac o tom , na čo sa môžete tešiť sa dočítate v článku venovanému programu. Isté je, že z každodenného nakupovania sa tento týždeň stanú výnimočné momenty. Ak ste zmeškali náš komunitný event Top_Session, vynahradíme vám to. Top Fashion si ako mediálny partner WAU Days pripravil interaktívnu Photo Room by Top Fashion, v ktorej budete mať možnosť vidieť a odfotiť si inštaláciu Alana Prekopa.

Novinky v Auparku
WAU Days sa zároveň nesú v znamení veľkých otvorení a rozšírenia výberu pre milovníkov módy. Aupark prešiel v posledných mesiacoch expanziou o neuveriteľných 9999 m² a predstaví najväčšiu predajňu Zara v regióne v unikátnom architektonickom koncepte a rozšírené obchody Reserved a H&M. Otvorenie nadväzuje na tohtoročné prírastky, medzi ktoré patrí najväčšia predajňa DM drogérie na Slovensku, prvé EL&N Caffé, či športové obchody ako JD Sports a UYN Store. V blízkej budúcnosti sa rozšíria aj ďalšie predajne a návštevníci sa tak majú stále na čo tešiť. WAU Days sľubujú, že od 24. do 27. októbra bude Aupark miestom, kde si každý nájde niečo špeciálne.