_Nenápadná sekcia Galerie
Na webe The Row pribudla nová záložka. Žiadna kampaň, len nový priestor a výber nábytku, ktorý by pokojne obstál aj v galérii. Stôl od Charlotte Perriand z roku 1958, dvojica kresiel Guillerme et Chambron zo 60. rokov, okrúhly stolík Louisa Sognota z tridsiatych rokov a skladacia stolička od Pierra Dariela. A vy si len v hlave tajne manifestujete, ktorý kúsok by ste privítali u vás doma.


Celý výber je postavený na tom, čo ide sestrám najlepšie – pracuje potichu, s tým najlepším materiálom, vyvážene. Nič nie je navyše, nič nepresviedča. Nábytok sa stáva novým vyjadrovacím prostriedkom toho, ako The Row vníma krásno.


_Prvý krok mimo šatníka
Na milánskom Salone del Mobile sa značka predstavila po prvý raz aj mimo módny segment. V tichom prostredí paláca Palazzo Belgioioso sa objavili ich nové produkty pre domácnosť – posteľná bielizeň, prikrývky a detaily. Bez billboardov, bez Instagramu. Len pozvánka, biele steny, kašmírové textílie a jasný podpis. S láskou (a skvelým ďalším krokom) The Row.

_Kašmírový pokoj
V kolekcii pre domov dominujú ručne tkané prikrývky a obliečky z najjemnejšieho kašmíru. Ide o tzv. baby kašmír z mladých kôz, ktorý má menej než 14,5 mikrónu – teda ešte jemnejší než ten, ktorý poznáme z luxusných butikov. Vyrábané sú v Indii, prešívané do jemných štvorcov, v odtieňoch čiernej, béžovej a pieskovej. Logo je skryté v rohu.

_Najlepší marketing? Bez marketingu
The Row opäť ukázalo, že aj bez nátlaku sa dá vytvárať túžba. A možno práve o to silnejšia. V obchodoch už roky pracujú s priestorom ako s výstavou – každý kus nábytku, každý obraz má svoje miesto a dôvod. Spustenie domácej línie tak nie je náhodné, ide o logický a premyslený krok. Namiesto veľkých slov značka ticho pridáva svoje vrstvy a rozvíja svoj svet – v ktorom má všetko svoj poriadok.



Text: KK foto: archív značky