Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Módne ikony / 3. May 2025

The Row doma

_A opäť potichu. Značka opäť raz ukázala, že vie urobiť poriadny rozruch, aj keď jej marketing mlčí. Najprv počas milánskeho Salone del Mobile predstavila svoju prvú kolekciu vecí do domácnosti. Tento týždeň, bez ohlásenia, pridala do svojho portfólia sekciu s kurátorským výberom vintage nábytku. Presne tak, ako to vedia len Olsen dvojičky – sofistikovane, nenútene, s pocitom, že ide o malé umelecké diela.

The Row doma

_Nenápadná sekcia Galerie

Na webe The Row pribudla nová záložka. Žiadna kampaň, len nový priestor a výber nábytku, ktorý by pokojne obstál aj v galérii. Stôl od Charlotte Perriand z roku 1958, dvojica kresiel Guillerme et Chambron zo 60. rokov, okrúhly stolík Louisa Sognota z tridsiatych rokov a skladacia stolička od Pierra Dariela. A vy si len v hlave tajne manifestujete, ktorý kúsok by ste privítali u vás doma.

Celý výber je postavený na tom, čo ide sestrám najlepšie – pracuje potichu, s tým najlepším materiálom, vyvážene. Nič nie je navyše, nič nepresviedča. Nábytok sa stáva novým vyjadrovacím prostriedkom toho, ako The Row vníma krásno.

_Prvý krok mimo šatníka

Na milánskom Salone del Mobile sa značka predstavila po prvý raz aj mimo módny segment. V tichom prostredí paláca Palazzo Belgioioso sa objavili ich nové produkty pre domácnosť – posteľná bielizeň, prikrývky a detaily. Bez billboardov, bez Instagramu. Len pozvánka, biele steny, kašmírové textílie a jasný podpis. S láskou (a skvelým ďalším krokom) The Row.

_Kašmírový pokoj

V kolekcii pre domov dominujú ručne tkané prikrývky a obliečky z najjemnejšieho kašmíru. Ide o tzv. baby kašmír z mladých kôz, ktorý má menej než 14,5 mikrónu – teda ešte jemnejší než ten, ktorý poznáme z luxusných butikov. Vyrábané sú v Indii, prešívané do jemných štvorcov, v odtieňoch čiernej, béžovej a pieskovej. Logo je skryté v rohu.

_Najlepší marketing? Bez marketingu

The Row opäť ukázalo, že aj bez nátlaku sa dá vytvárať túžba. A možno práve o to silnejšia. V obchodoch už roky pracujú s priestorom ako s výstavou – každý kus nábytku, každý obraz má svoje miesto a dôvod. Spustenie domácej línie tak nie je náhodné, ide o logický a premyslený krok. Namiesto veľkých slov značka ticho pridáva svoje vrstvy a rozvíja svoj svet – v ktorom má všetko svoj poriadok.

Text: KK foto: archív značky

    910

    Súvisiace články