_Minimalizmus, rovnosť a veggie vývar
Sestry a predovšetkým podnikateľky a skvelé marketérky dokážu s minimom gest vystihnúť ducha doby. V posledných rokoch je často témou, ako technológie prehlbujú pocit osamelosti a vyvolávajú túžbu po komunite. Zároveň však žijeme v neustálom chaose, kde preplnené diáre a neustála prokrastinácia robia z času stráveného doma tú najcennejšiu komoditu. Ako inak, sestry túto tenziu medzi introvertným a extrovertným, súkromným a verejným zhmotnili aj počas prezentácie, ktorá sa konala za zatvorenými dverami.



Oficiálne sedenie neexistovalo. Predstavte si voľné sedenie ako v starých kinách. V salónikoch na Rue Capucines, kde značka tradične predstavuje svoje kolekcie, bolo len zopár stoličiek a gaučov – rozhodne nie dosť pre všetkých. Výsledkom bolo voľné usporiadanie, kde si hostia sadali, kam sa dalo.
Šéfredaktori sa opierali o steny, módni riaditelia sedeli na zemi so skríženými nohami a na jednej pohovke sa tiesnilo desať ľudí.

_Kúsok pokoja v hektickom Paríži
Prehliadka bola vnímaná takmer ako terapeutický zážitok. Intímnu náladu dotváralo aj menu – pred začiatkom sa podával čaj a káva v elegantných šálkach Yumuri, po skončení teplý vývar a dokonale zostavené bagetky. Žiadne wow efekty, len estetická pohostinnosť, niečo v štýle čaju o piatej. The Row opäť potvrdilo, že nepotrebuje veľké gestá, ale ukazuje, že kvalita sa skrýva v detailoch.



_Žiadne telefóny, žiadne záznamy
Olsenové ešte viac pritvrdili v otázke súkromia. Hostia nemohli dokumentovať prehliadku ani zdieľať zábery na sociálnych sieťach. Napriek tomu sa o nej hovorilo viac než o mnohých iných – aj bez jedinej oficiálnej fotky.



V dobe digitálneho pretlaku The Row vytvára vzácny moment sústredenia.

_Precíznosť a vrstvenie
Modelky kráčali naboso v rôznych variáciách pančúch, čím evokovali večný zhon a moment „I'm on my way“. Styling bol o premyslenom vrstvení: svetre prehodené cez kabáty, šatky na hlavách, kabelky využité ako opasky. Každý detail pôsobil nenútene, no precízne.
_Detaily
Dvanásťminútová prehliadka ponúkla množstvo jednoduchých, no zapamätateľných prvkov. Kabelky premenené na opasky s mušľovým zapínaním. Pletené svetre nenosené, len prehodené cez vrchné oblečenie. Golieriky na kabátoch smerujúce dovnútra aj von. Modelky s vlasmi zakrývajúcimi tvár alebo šatkami skrývajúcimi vlasy. Každý doplnok vám dával priestor na svoju vlastnú interpretáciu.



Kým iné značky zaplavujú sociálne siete produktovými zábermi, The Row zdieľa radšej umenie alebo starostlivo zostavené playlisty.
Sezónu za sezónou, bez platených kampaní či masového marketingu, tak zostáva The Row jednou z najdiskutovanejších módnych prehliadok.
Text: KK foto: archív značky