_Zhmotnené emócie
Objekty sú umiestnené v bielych, takmer neviditeľných boxoch, z ktorých sa šíria farebné odlesky. Predmety sa tak neobjavujú hneď priamo, ale cez svoju svetelnú stopu – ako nálada či dojem. Hermès tak skúma vzťah medzi objektom a jeho vyžarovaním, ktoré k nám prehovára skôr, než sa ho dotkneme.



_Sklo v hlavnej úlohe
Kolekcia sklenených prvkov vznikla použitím rôznych techník – od fúkania až po vrstvenie či zapekanie. Vznikli tak vázy, karafy a nádoby, ktorým určuje charakter spôsob ich vytvorenia. Farebnosť aj priehľadnosť sa pri každom kúsku líšia.


_Pivot d’Hermès
Dizajnér Tomás Alonso vytvoril stolík postavený na kontraste pevnej konštrukcie a pohyblivého detailu. Základ z lakovaného skla je poskladaný z farebných plôch. Na ňom je umiestnený drevený objekt z japonského cédra, ktorý sa otáča okolo posunutej osi. Práve tento detail dáva inak pevnej konštrukcii ľahký, pohyblivý moment.

_Hudba z porcelánu
Porcelánovú súpravu Hermès en Contrepoint tvorí tridsaťtri kusov, ktoré sú zdobené ručne kreslenými vzormi od Nigela Peaka. Motívy inšpirované rytmom a opakovaním v hudbe sú namaľované akvarelom. Jednotlivé taniere a šálky sa dajú ľubovoľne kombinovať, takže stolovanie môže zakaždým vyzerať inak.

_Textil, ktorý má svoju váhu
V kolekcii sa objavujú deky a plédy rôznych veľkostí z ľahkého aj hustejšie tkaného kašmíru. Niektoré modely dopĺňajú kovové detaily. Vzorovanie je grafické, dôsledne spracované.

Inštalácia v La Pelota pôsobí čisto, premyslene a s dôrazom na vizuálnu rovnováhu. Ak hľadáte zážitok z dokonalej estetiky, túto adresu v Miláne nevynechajte.

Text: KK foto: Adela Hegedüšová