Značka americká ako samotná Coca-Cola
Posledná kolekcia bola oslavou Ameriky, kde sa znova prepojili témy rodiny a histórie značky. Práve v roku 1989 v Hamptons Ralph Lauren otvoril svoj prvý country Polo obchod. Prehliadka, na ktorej sa objavili supermodelky ako Naomi Campbell a Christy Turlington, pripomínala pohľadnice z rodinnej dovolenky. Plná detí, plážových ľahkých outfitov a Američanov všetkých národností.
Klasika podľa Ralpha
84-ročný Ralph Lauren stavil na klasiku – jemné odtiene modrej, bielej a krémovej doplnené žiarivými farbami ako oranžová a zelená. Typickým prvkom bol americký vlajkový sveter spárovaný s bielymi háčkovanými šortkami, ktoré tvorili dokonalý letný outfit pre východné pobrežie. Nechýbali denimové kúsky a westernové motívy, symbolizujúce ľahký, no stále štýlový vidiecky štýl. Klasika značky sa ukázala aj v polo tričkách a kombinácii sák s roztrhanými džínsami.
Home sweet home
Vidiecke prostredie Bridgehamptonu dokonale vystihlo atmosféru celej kolekcie. Otvorené polia, stajne a kone v pozadí vytvorili autentickú kulisu pre celú udalosť. Hamptons, ktoré Ralph Lauren vníma ako svoj druhý domov, boli hlavnou inšpiráciou pre túto kolekciu.
Ralph Lauren tu nielenže prezentoval svoju novú kolekciu, ale opäť potvrdil, že značka si rozumie s pojmom "Great America.”
Text: KK Foto: Ralph Lauren