Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Voľný čas / 15. November 2024

Nový rozmer nákupného zážitku

_Aupark Bratislava prináša ekológiu a štýl do centra pozornosti. Svoje dvere otvoril do rozšírenej časti, kde sa stretla elegancia interiéru s inovatívnymi technológiami a ekologickými prvkami. Štvrtá etapa výstavby priniesla nielen nové obchodné priestory, ale aj výrazné ekologické prvky, ktorým dominuje unikátna zelená fasáda. Na čo sa môžete tešiť?

Nový rozmer nákupného zážitku

_Známe značky v nových priestoroch

V Auparku môžete navštíviť predajňu Zara s najväčšou predajnou plochou presahujúcou 3 860 m². Jej najnovší koncept ponúka sofistikované a intuitívne prostredie, kde každý módny kúsok vyniká, čím sa nakupovanie stáva zážitkom.

Zara je vybavená pokročilými technológiami, ako sú samoobslužné pokladne a miesto na recykláciu kartónov, čo zjednodušuje proces nakupovania a zároveň minimalizuje ekologický dopad. Prostredníctvom aplikácie si zákazníci môžu rezervovať skúšobnú kabínku, vyzdvihnúť online objednávky už do dvoch hodín a jednoducho vyhľadať produkt v predajni.

Rovnako štýlové a priestranné prostredie prináša aj RESERVED. Značka sa zameriava na udržateľnosť a v spolupráci s EKOCHARITOU umožňuje zákazníkom odovzdávať použité oblečenie priamo v predajni, čím podporuje recykláciu a znižuje odpad. K ekologickému chodu prispieva aj telemetrický systém, ktorý optimalizuje spotrebu energie a umožňuje efektívnu prevádzku.

Do nových priestorov sa presunula aj značka H&M, ktorá s dôrazom na udržateľnú módu vytvára miesto, kde zákazníci nájdu módne kúsky s ohľadom na ekologické princípy.

_Keď sa spojí architektúra s prírodou

Jedným z najväčších lákadiel novej časti je zelená fasáda. Na ploche viac ako 600 m² a s viac ako 35 000 rastlinami prináša jedinečný prvok, ktorý harmonicky prepája prírodu s mestským prostredím. Myšlienka tejto zelenej steny vznikla s cieľom zlepšiť mikroklímu v okolí budovy, podporiť biodiverzitu a znížiť hlučnosť.

Dizajn novej časti navrhol architekt Juraj Jančina, ktorý sa podieľal aj na pôvodnej výstavbe Auparku. Jeho vízia spojiť ekológiu s moderným dizajnom priniesla výsledok, ktorý harmonizuje s blízkym Sadom Janka Kráľa. Zeleň na fasáde je vybavená automatickým zavlažovacím systémom, ten čerpá vodu z Dunaja a zabezpečuje udržateľnosť celej konštrukcie. Živá stena nielen zlepšuje kvalitu vzduchu, ale tiež poskytuje útočisko pre hmyz a prirodzeným spôsobom znižuje znečistenie ovzdušia.

Rozšírenie Auparku prináša nový štandard, ktorý spája moderný nákupný zážitok s ekologickou zodpovednosťou. Celý projekt má ambíciu byť vzorom pre budúce architektonické riešenia nielen v Bratislave, ale aj na celom Slovensku. Skupina Wood & Company týmto rozšírením podporuje trvalú udržateľnosť a prispieva k budovaniu lepšieho životného prostredia pre súčasné aj budúce generácie.

Text: KK foto: Aupark 

    48

    Súvisiace články