Kampaň stavia na myšlienke spojenia. V čiernobielych záberoch od fotografa Platona sa Pacino a De Niro objavujú bok po boku nie ako herecké legendy, ale ako priatelia. „Teplo nikdy nebolo o tom, čo je navonok,“ hovorí De Niro v krátkom videu. „Vždy išlo o to, čo sa deje vnútri.“ Pacino dodáva: „Priateľstvo je to najväčšie, čo môžete mať. Ľudia, s ktorými zdieľate svoj svet - medzi nimi je dôvera a pochopenie života.“
Podľa predsedu a generálneho riaditeľa značky, Rema Ruffiniho, kampaň nadväzuje na dlhodobú filozofiu Moncleru. „Už desaťročia je Moncler spájaný so zimou a páperovými bundami, ale vždy som cítil, že ide o niečo hlbšie - o lásku a spolupatričnosť,“ hovorí Ruffini. „Práve tieto hodnoty formujú všetko, čo robíme. Pacino a De Niro v sebe nesú to, čím Moncler v skutočnosti je. Náklonnosť, teplo a vieru, že spolu sme vždy o niečo lepší.“
Súčasťou kampane je aj séria krátkych filmov, ktoré sa zameriavajú na päť tém: priateľstvo, rešpekt, spojenie, dôveru a teplo.
Text: KK foto: Getty