Značka bola pomenovaná podľa jednej z piesní, ktorú speváčka vydala, pričom ju priťahovala práve idea REM (štádia spánku Rapid Eye Movement, kedy prebieha väčšina snov) a očí, ktoré považuje za najlepší komunikač ný prostriedok. “Očami niekedy poviete viac, ako dokážete vypovedať slovami,” povedala.
R.e.m. Beauty začína svoju cestu v kozmetickom priemysle prvou líniou produktov, ktorá dostala názov Chapter 1 a podnázvom Ultraviolet. Všetky produkty sú vegánske a cruelty-free, pričom dizajnom sú inšpirované futurizmom a sci-fi. “Chcela som, aby všetko vyzeralo ako zo Star Treku alebo Black Mirror. Postavila som sa k tomu tak, akoby sme vyvíjali Teslu a nie kozmetiku. Som totiž veľký fanúšik sci-fi, vintage vesmírnych konceptov, takže podľa toho sme si vytvorili vlastný svet,” prezradila Ariana.
Jednotlivé produkty pred uvedením samozrejme testovala sama Ariana, aby si bola istá, že do sveta vypustí kozmetiku, s ktorou je maximálne stotožnená. Formulácie, farby, ale aj ich výdrž tak boli podrobené testu nielen na kamere, ale aj na živých vystúpeniach. V úvodnom drope sa tak môžeme tešiť na produkty ako očná linka, maskara, paletka očných tieňov, tekutné očné tiene, rúž či umelé riasy. Jednoducho všetko, čo potrebujete na vytvorenie dokonalého looku a lá Ariana, ktorý je známy svojou dramatickou linkou, otvoreným pohľadom a dlhými mihalnicami.
Prvý drop značky R.e.m. Beauty môžete očakávať v predaji už 12.novembra na stránke www.rembeauty.com.