Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Vlasy / 5. November 2024

Novinky v starostlivosti o vlasy priamo z Paríža

Koncom októbra sa v Paríži uskutočnil prestížny Hair Expert Summit 2024, organizovaný L’Oréal divíziou Profesionálnych Produktov, značiek Kérastase, Matrix, Redken a L'Oréal Professionnel. Summit bol zameraný na inovácie, vedu a expertízu vo vlasovej starostlivosti. Počas dvoch dní mali vybraní influenceri z celej Európy jedinečnú možnosť ponoriť sa do sveta profesionálnej starostlivosti o vlasy prostredníctvom vzdelávacích prednášok, workshopov a prehliadok laboratórií.

Novinky v starostlivosti o vlasy priamo z Paríža

Summit otvoril workshop HAIR & SCALP FUNDAMENTALS vedený Sébastienom Thibautom, ktorý predstavil nielen základy starostlivosti o pokožku hlavy a vlasy, ale tiež riešenia na prevenciu šedivenia vlasov pomocou antioxidantov. V rámci prehliadky laboratórií influenceri spoznali vývoj najnovších produktov ako L'Oréal Professionnel Absolut Repair Molecular, Kérastase Elixir Ultime a inovatívne zariadenia testujúce ich efektivitu.

Program pokračoval zážitkovými workshopmi. Každá značka sa zamerala na iný aspekt starostlivosti: Redken na pH rovnováhu vlasov, Matrix na obnovu vlasových väzieb, Kérastase na diagnostiku pomocou kamery K-Scan a L'Oréal Professionnel s aplikáciou My Hair ID, ktorá umožňuje simuláciu rôznych odtieňov vlasov.

Medzi účastníkmi bola aj česká a slovenská influencerka, ambasádorka Kérastase, Kateřina Frič. O svoje zážitky z eventu sa podelila na instagrame: „V prvej, edukatívnej časti som sa dozvedela, z čoho sa skladá vlas a ako jeho zdravie ovplyvňujú faktory ako stres, fajčenie alebo hormóny. Novinkou pre mňa bolo aj to, že strava plná antioxidantov môže predchádzať šediveniu. V laboratóriu sme videli testovanie produktov na vlasoch, a druhý deň som absolvovala napríklad Kérastase diagnostiku kamerou, ktorú odporúčam absolútne všetkým.“

Summit zakončil workshop o TikTok trendoch so známou americkou influencerku Audrey Boos, ktorá sa delila o svoje skúsenosti s budovaním obsahu. Celá akcia priniesla influencerom nielen odborné znalosti, ale aj inšpiráciu a zážitky, ktoré môžu ďalej zdieľať so svojimi sledovateľmi.

    1026

    Súvisiace články