Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Trendy / 29. apríl 2020

Off-White je stále najobľúbenejšou značkou na svete

Svet módy sa po príchode pandémie extrémne rýchlo zmenil. Niektoré veci však ostávajú rovnaké, napríklad značka Off-White je stále najobľúbenejšou značkou na svete.

Off-White je stále najobľúbenejšou značkou na svete

Svet módy sa po príchode pandémie extrémne rýchlo zmenil. Niektoré veci však ostávajú rovnaké, napríklad značka Off-White je stále najobľúbenejšou značkou na svete. Podľa analýzy portálu Lyst spoločne so značkami ako Balenciaga, Nike či Gucci patria do TOP 10 najvyhľadávanejších módnych značiek na svete za posledný štvrťrok.

@spaziobra

1. Off-White

Značka sa v priebehu posledných mesiacov stihla spojiť s Evian v ekologickej kolaborácii, uviedla nový pár tenisiek z kolaborácie s Air Jordan a predstavila aj špeciálnu kolekciu oslavujúcu Lunárny nový rok.

2. Balenciaga

Balenciaga sa oproti predchádzajúcemu štvrťroku posunula o priečku vyššie. Stihli uviesť kolekciu s potlačou koál na podporu požiarov v Austrálii a spoločne s materskou spoločnosťou začali vyrábať chirurgické masky pre zdravotníctvo.

3. Nike

Obrovský skok zaznamenala značka Nike, ktorá sa posunula z 12.miesta na 3. Značka venovala 15 miliónov dolárov na podporu riešenia problémov súvisiacich s pandémiou, oznámili nový partnerský projekt s Liverpool FC a vzdali poctu Kobe Bryantovi v špeciálnej kolekcii Mamba Forever.

4. Gucci

Gucci spadla o 2 priečky, avšak ohlásila 10,5% nárast v obrate oproti minulému štvrťroku. Tiež venovala 2 milióny eur na podporu boja proti koronavíru, a špeciálnou Mickey Mouse kolekciou oslávila Čínsky nový rok.

5. Prada

O dve priečky vyššie poskočila značka Prada, ktorá sa spojila s UNESCO vo vzdelávacom programe. Oznámila tiež príchod Rafa Simonsa na pozíciu co-kreatívneho riaditeľa a zabezpečila dve jednotky intenzívnej starostlivosti pre milánske nemocnice.

6. Moncler

Aj napriek tomu, že Moncler spadla o dve priečky, hlási 13% nárast v obrate. Do ich Moncler Genius projektu pribudli dve značky- JW Anderson a Rimowa. Takisto venovali milánskej nemocnici 10 miliónov eur na boj proti koronavíru.

7. Fendi

Len o jednu priečku spadla značka Fendi. Spojila sa však s populárnou modelkou Winnie Harlow, ktorá je tvárou kampane Baguette Friends Forever. Takisto uviedla kolekciu na oslavu Čínskeho nového roka.

8. Valentino

Svoju pozíciu si udržala značka Valentino. Predstavila kolaboráciu tenisiek so značkou Onitsuka Tiger a otvorila aj pop-up v Beverly Hills. Materská organizácia venovala 2 milióny eur na podporu boja proti koronavíru.

9. Saint Laurent

Aj Saint Laurent si zachoval svoju pozíciu v TOP 10. Ich obrat za rok 2019 presiahol 2 miliardy eur. Na Valentína uviedli špeciálnu valentínsku kolekciu a na podporu boja proti koronavírusu začali vyrábať masky pre zdravotníkov.

10. Versace

Talianska značka sa síce udržala v TOP 10, ale klesla o 5 priečok. Po prvýkrát odprezentovala pánsku a dámsku kolekciu v rámci jednej prehliadky, oznámili nové vlajkové predajne v Londýne a Paríži. Na boj proti koronavíru vyhradili 850-tisíc eur.

Z top 10 vypadla značka Burberry (11), nasleduje značka Stone Island (12), Bottega Veneta (13), ktorá si prilepšila o 1 miesto, Givenchy (14), Jacquemus sa posunula o 7 miest vyššie (15), Vetemens (16), obrovský skok zaznamenáva Raf Simons, ktorý vyrástol o 12 priečok (17), Loewe (18), Thom Browne (19) a TOP 20 uzatvára Rick Owens.

Foto: Instagram

1158

Súvisiace články