Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Trendy / 23. január 2020

Comme des Garçons pripravilo kolaboráciu s Mikimoto

Dve japonské značky, Comme des Garçons aMimimoto sa spojili, aby mám predstavili zaujímavú kolaboráciu, ktorá prepojila svet avantgardnej módy aluxusnej práce sperlami. Vznikol tak unikátny pohľad na klasický perlový náhrdelník.

Comme des Garçons pripravilo kolaboráciu s Mikimoto

Dve japonské značky, Comme des Garçons a Mimimoto sa spojili, aby mám predstavili zaujímavú kolaboráciu, ktorá prepojila svet avantgardnej módy a luxusnej práce s perlami. Vznikol tak unikátny pohľad na klasický perlový náhrdelník.

Značka Comme des Garçons je známa svojou odvahou a vôľou experimentovať, ktorá sa často vyskytuje v jej tvorbe a posúva celý módny priemysel do nových výšin. Mikimoto je zase na tom tradičnejšom, luxusnom spektre, ktoré si zakladá na precíznosti. Spoločne však vytvorili perlový náhrdelník, ktorý očarí fanúšikov avantgardnej aj klasickej módy.

4

Kolaborácia bola odhalená počas parížskeho Haute Couture Week-u, kde nám módne domy oznámili, že sa dohodli na dvojročnej spolupráci. Tieto kúsky sú teda začiatkom veľmi sľubnej kolaborácie. „Perly sa často porovnávajú s diamantmi kvôli hodnote. Pre mňa sú však zdrojom nespočetných príbehov,“ povedala Rei Kawakubo, kreatívna riaditeľka Comme des Garçons. Klasické vnímanie perál však obrátila kompletne na ruby a spravila z nich odvážne až rebelské prvky, ktoré sa stanú statement prvkom v akomkoľvek outfite.

5

Nová, provokatívna identita perál je podľa tejto kolaborácie určená nielen ženám, ale aj mužom a s týmto dôrazom bola aj navrhnutá. Do predaja sa dostane zhruba v polovice februára a dostupná bude vo vlajkových predajniach Comme des Garçons a Dover Street Maket, pričom ich cena sa bude pohybovať od 2500 do 30 000 libier.

Foto: archív značiek

986

Súvisiace články