Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Trendy / 10. január 2020

Značka Gucci vytvorila AR okuliare

Firma Snap Inc je líder vodvetví AR (rozšírenej reality) okuliarov. Na Art Basel vMiami, ktoré sa uskutočnilo ešte vdecembri minulého roku predstavili exkluzívny model okuliarov spodporou rozšírenej reality, ktorý vytvorili vspolupráci smódnym domom Gucci afilmárkou Harmony Korine.

Značka Gucci vytvorila AR okuliare

Firma Snap Inc je líder v odvetví AR (rozšírenej reality) okuliarov. Na Art Basel v Miami, ktoré sa uskutočnilo ešte v decembri minulého roku predstavili exkluzívny model okuliarov s podporou rozšírenej reality, ktorý vytvorili v spolupráci s módnym domom Gucci a filmárkou Harmony Korine.

Model Spectacle 3 je treťou generáciou takýchto okuliarov, ktoré sú vybavené dvoma integrovanými kamerami. Vďaka nim môže užívateľ robiť 3D fotky a videá a kombinovať ich s klasickými obrazovými materiálmi. Týmto môže nositeľ vytvárať AR efekty a využívať ich v online prostredí. „Cieľom je urobiť z bežnej aktivity imersívny zážitok,“ povedal riaditeľ divízie Spectacles, Steen Strand.

ezgif.com crop

Akú rolu v tom však má Gucci? Značka sa postarala o dizajn 50 exkluzívnych kúskov, ktoré nie sú momentálne na predaj. Klasická verzia Spectacles 3 je však v predaji za 380 dolárov. AR okuliare sú dnes považované za jeden z nosných pilierov technológií v budúcnosti, čo nám potvrdzujú významní hráči ako Facebook, Google či dokonca Chanel, ktoré pracujú na podobných konceptoch.

1017

Súvisiace články