Firma Snap Inc je líder v odvetví AR (rozšírenej reality) okuliarov. Na Art Basel v Miami, ktoré sa uskutočnilo ešte v decembri minulého roku predstavili exkluzívny model okuliarov s podporou rozšírenej reality, ktorý vytvorili v spolupráci s módnym domom Gucci a filmárkou Harmony Korine.
Model Spectacle 3 je treťou generáciou takýchto okuliarov, ktoré sú vybavené dvoma integrovanými kamerami. Vďaka nim môže užívateľ robiť 3D fotky a videá a kombinovať ich s klasickými obrazovými materiálmi. Týmto môže nositeľ vytvárať AR efekty a využívať ich v online prostredí. „Cieľom je urobiť z bežnej aktivity imersívny zážitok,“ povedal riaditeľ divízie Spectacles, Steen Strand.
Akú rolu v tom však má Gucci? Značka sa postarala o dizajn 50 exkluzívnych kúskov, ktoré nie sú momentálne na predaj. Klasická verzia Spectacles 3 je však v predaji za 380 dolárov. AR okuliare sú dnes považované za jeden z nosných pilierov technológií v budúcnosti, čo nám potvrdzujú významní hráči ako Facebook, Google či dokonca Chanel, ktoré pracujú na podobných konceptoch.