Aj keď módnych kolaborácií vzniká ako húb po daždi, táto je predsa len v niečom výnimočná. Len tak sa totiž nevidí, žeby sa spojili dve konkurenčné značky, zväčša ide o nepriame konkurencie. Acne Studios a Mulberry sa to však rozhodli svojou kolaboráciou zmeniť.
Švédska značka Acne Studios a anglická Mulberry sa spojili pri príprave limitovanej kolekcie pozostávajúcej z kabeliek a kožených doplnkov. Línia prepája klasické, nadčasové línie typické pre Mulberry a rebelského ducha minimalizmu typického pre severský dizajn. Vznik kolaborácie má však na svedomí dlhoročné priateľstvo medzi kreatívnym riaditeľom Acne Studios, Jonny Johansson a CEO značky Mulberry, Thierry Andretta. „Táto kolaborácia je o slobode značiek robiť to, čo chcú. Predstavuje konverzáciu medzi Acne Studios a Mulberry, ktorá je postavená na vzájomnom rešpekte a odhodlaní vytvárať úžasné produkty,“ povedal Johansson.
Kolekcia je v predaji od 5.novembra a pozostáva zo 17 kúskov, ktoré spojili najpredávanejšie modely oboch značiek. Model kabelky Scotchgrain značky Mulberry je tak ozdobený oversized prackami typickými pre Acne Studios, a origami uzol z kabelky Musubi od Acne Studios zase teraz zdobí model Mulberry kabelky Bayswater. Pre túto kolekciu bolo navyše pretvorené aj logo, ktoré teraz spája Mulberry strom a listy Acne Studios.
Túto limitovanú kolekciu nájdete na stránkach oboch značiek, ale aj v ich butikoch po celom svete. Ceny začínajú na 100 eurách a končia tesne nad 1500 eurami.
Foto: archív značiek