Ako dokáže niekto s istotou zhodnotiť, ktoré značky sú medzi zákazníkmi najobľúbenejšie? Sú za tým dáta. Nákupná platforma Lyst v spojení s Google majú dostatok informácií o vyhľadávaní, konverziách a následných uskutočnených predajoch, vďaka ktorým dokážu vybrať TOP 10 najpopulárnejších značiek. Ktoré to sú túto sezónu?
Gucci
Módny dom v minulom kvartáli prepustil svoje miesto značke Off-White, no teraz sa vracia na čelo rebríčka. Zaznamenala 20% nárast, o čo sa zapríčinila aj najnovšia Cruise kolekcia, ale aj MET Gala, ktorú spoluorganizoval kreatívny riaditeľ značky, Alessandro Michele.
Off-White
Spolupráca s IKEA, Vitra, ale aj Serenou Williams a neustále napredovanie po kreatívnej stráne sa postarali o to, že Virgil Abloh a jeho Off-White sú nezastaviteľné duo.
Balenciaga
Okrem toho, že sa Balenciaga umiestnila na treťom mieste medzi najpopulárnejšími značkami, je zároveň najrýchlejšie rastúcou značkou medzi koženými doplnkami.
Valentino
Aj módny dom Valentino sa naladil na vlnu street wearového trendu, avšak po svojom. Úspešne prepája vysokú módu a street style, čo prináša do módy závan novosti.
Prada
Značka sa vydala na cestu za lepším módnym priemyslom, prestala používať pravú kožušinu, ale aj vyrábať nylon a začala recyklovať. Okrem toho dominuje medzi sentimentálnymi 90.style kúskami.
Versace
V prípade značky Versace sa takisto dejú veľké veci. Naspäť priviedla svoje ikonické modely z 90.rokov ako poctu Giannimu, spolupracuje so Serenou Williams a Donatella bola nominovaná na prestížnu cenu za celoživotné dielo.
Fendi
Po tom, ako Fendi opustil ikonický Karl, značka usporiadala veľkolepú pamiatkovú slávnosť. Okrem toho sa spojili napríklad s graffiti umelcom Pref v zaujímavej kapsulovej kolekcii.
Stone Island
Klasická britská značka dokázala predbehnúť velikána zo svojej domoviny, Burberry. Je známa svojimi technologickými inováciami a tento rok predstavila napríklad plášť, ktorý mení farbu v daždi.
Nike
Nike vie, ako sa robí biznis. Na konte má množstvo kolaborácií, no tou najvýraznejšou za túto sezónu je spojenie so seriálom Stranger Things.
Saint Laurent
Francúzska značka narástla o 17,5% aj vďaka novým ambasádorom Keanu Reeves a Finn Wolfhard. Tiež predstavili exkluzívnu kolekciu s Net-A-Porter a Mr. Porter.