Ako dokáže niekto s istotou zhodnotiť, ktoré značky sú medzi zákazníkmi najobľúbenejšie? Sú za tým dáta. Nákupná platforma Lyst v spojení s Google majú dostatok informácií o vyhľadávaní, konverziách a následných uskutočnených predajoch, vďaka ktorým dokážu vybrať TOP 10 najpopulárnejších značiek. Ktoré to sú túto sezónu?

Gucci

Módny dom v minulom kvartáli prepustil svoje miesto značke Off-White, no teraz sa vracia na čelo rebríčka. Zaznamenala 20% nárast, o čo sa zapríčinila aj najnovšia Cruise kolekcia, ale aj MET Gala, ktorú spoluorganizoval kreatívny riaditeľ značky, Alessandro Michele.

topbrands@gucci / Gucci Pre-Fall 2019

 

Off-White

Spolupráca s IKEA, Vitra, ale aj Serenou Williams a neustále napredovanie po kreatívnej stráne sa postarali o to, že Virgil Abloh a jeho Off-White sú nezastaviteľné duo.

 

Balenciaga

Okrem toho, že sa Balenciaga umiestnila na treťom mieste medzi najpopulárnejšími značkami, je zároveň najrýchlejšie rastúcou značkou medzi koženými doplnkami.

 

Valentino

Aj módny dom Valentino sa naladil na vlnu street wearového trendu, avšak po svojom. Úspešne prepája vysokú módu a street style, čo prináša do módy závan novosti.

 

Prada

Značka sa vydala na cestu za lepším módnym priemyslom, prestala používať pravú kožušinu, ale aj vyrábať nylon a začala recyklovať. Okrem toho dominuje medzi sentimentálnymi 90.style kúskami.

 

Versace

V prípade značky Versace sa takisto dejú veľké veci. Naspäť priviedla svoje ikonické modely z 90.rokov ako poctu Giannimu, spolupracuje so Serenou Williams a Donatella bola nominovaná na prestížnu cenu za celoživotné dielo.

 

Fendi

Po tom, ako Fendi opustil ikonický Karl, značka usporiadala veľkolepú pamiatkovú slávnosť. Okrem toho sa spojili napríklad s graffiti umelcom Pref v zaujímavej kapsulovej kolekcii.

 

Stone Island

Klasická britská značka dokázala predbehnúť velikána zo svojej domoviny, Burberry. Je známa svojimi technologickými inováciami a tento rok predstavila napríklad plášť, ktorý mení farbu v daždi.

 

Nike

Nike vie, ako sa robí biznis. Na konte má množstvo kolaborácií, no tou najvýraznejšou za túto sezónu je spojenie so seriálom Stranger Things.

 

Saint Laurent

Francúzska značka narástla o 17,5% aj vďaka novým ambasádorom Keanu Reeves a Finn Wolfhard. Tiež predstavili exkluzívnu kolekciu s Net-A-Porter a Mr. Porter.

Najnovšie zo sekcie móda



Trendy móda | 18.sep 2019

História podpätkov

Dnes sú podpätky súčasťou šatníka takmer každej ženy. Niektoré si ich obúvajú len na vybrané príležitosti, iné si bez nich...


Trendy móda | 18.sep 2019

Ako nosiť letné šaty počas jesene?

S odchodom leta sa niekedy ťažko vyrovnáva aj keď je jeseň jedno z najkrajších, najfarebnejších období. Najlepšie to zvládame však vtedy, keď...


Trendy móda | 18.sep 2019

Jesenný must have a ako ho nosiť: Crop s...

Určite ste si už všimli, že túto sezónu si mnohé módne ikony, modelky a influencerky zamilovali skrátené verzie svetrov či mikín...


Trendy móda | 17.sep 2019

Denim Season: Ako nosiť double denim?

S príchodom jesene prichádza aj sezóna denimu. Materiál, ktorému sme sa počas takmer celého leta vyhýbali sa vracia a to musíme využiť...

banner.300x600 miluska

Naše tipy

Ako si vybrať ofinu pre váš typ tváre?

Čím to je, že všetky Francúzky dokážu pôsobiť s ofinou maximálne sofistikovane za každých okoln...

Saint Laurent predstavuje kolekciu šport...

Ak ste si mysleli, že šport už nedokáže byť luxusnejší ako je teraz, značka Saint Laurent vás presve...

Beauty ikony preverené časom

Pätica popredných make-up artistiek zo Slovenska i z Česka nám prezradila, bez ktorých produktov sa ...