Ako dokáže niekto s istotou zhodnotiť, ktoré značky sú medzi zákazníkmi najobľúbenejšie? Sú za tým dáta. Nákupná platforma Lyst v spojení s Google majú dostatok informácií o vyhľadávaní, konverziách a následných uskutočnených predajoch, vďaka ktorým dokážu vybrať TOP 10 najpopulárnejších značiek. Ktoré to sú túto sezónu?

Gucci

Módny dom v minulom kvartáli prepustil svoje miesto značke Off-White, no teraz sa vracia na čelo rebríčka. Zaznamenala 20% nárast, o čo sa zapríčinila aj najnovšia Cruise kolekcia, ale aj MET Gala, ktorú spoluorganizoval kreatívny riaditeľ značky, Alessandro Michele.

topbrands@gucci / Gucci Pre-Fall 2019

 

Off-White

Spolupráca s IKEA, Vitra, ale aj Serenou Williams a neustále napredovanie po kreatívnej stráne sa postarali o to, že Virgil Abloh a jeho Off-White sú nezastaviteľné duo.

 

Balenciaga

Okrem toho, že sa Balenciaga umiestnila na treťom mieste medzi najpopulárnejšími značkami, je zároveň najrýchlejšie rastúcou značkou medzi koženými doplnkami.

 

Valentino

Aj módny dom Valentino sa naladil na vlnu street wearového trendu, avšak po svojom. Úspešne prepája vysokú módu a street style, čo prináša do módy závan novosti.

 

Prada

Značka sa vydala na cestu za lepším módnym priemyslom, prestala používať pravú kožušinu, ale aj vyrábať nylon a začala recyklovať. Okrem toho dominuje medzi sentimentálnymi 90.style kúskami.

 

Versace

V prípade značky Versace sa takisto dejú veľké veci. Naspäť priviedla svoje ikonické modely z 90.rokov ako poctu Giannimu, spolupracuje so Serenou Williams a Donatella bola nominovaná na prestížnu cenu za celoživotné dielo.

 

Fendi

Po tom, ako Fendi opustil ikonický Karl, značka usporiadala veľkolepú pamiatkovú slávnosť. Okrem toho sa spojili napríklad s graffiti umelcom Pref v zaujímavej kapsulovej kolekcii.

 

Stone Island

Klasická britská značka dokázala predbehnúť velikána zo svojej domoviny, Burberry. Je známa svojimi technologickými inováciami a tento rok predstavila napríklad plášť, ktorý mení farbu v daždi.

 

Nike

Nike vie, ako sa robí biznis. Na konte má množstvo kolaborácií, no tou najvýraznejšou za túto sezónu je spojenie so seriálom Stranger Things.

 

Saint Laurent

Francúzska značka narástla o 17,5% aj vďaka novým ambasádorom Keanu Reeves a Finn Wolfhard. Tiež predstavili exkluzívnu kolekciu s Net-A-Porter a Mr. Porter.

Najnovšie zo sekcie móda



Trendy móda | 23.feb 2020

Moncler x Rick Owens: Kolaborácia na kol...

Všetci vieme, že Rick Owens je veľmi špecifickým dizajnérom. Má svoju víziu, ktorá sa často nestotožňuje s tradičným vnímaním módy či...


Trendy móda | 22.feb 2020

Emilio Pucci predstavuje kolaboráciu s K...

Značka Emilio Pucci bola posledné roky v úzadí. Jej sláva viac-menej upadla, avšak teraz sa vracia na scénu. Svoje znovuzrodenie oslavuje...


Trendy móda | 20.feb 2020

Street Style na MFW FW20

Ciao Milano! Konečne sme sa dočkali aj milánskeho týždňa módy. Ulice zaliate jarným slnkom umožnili štýlovým hosťom módnych prehliadok prevetrať...


Trendy móda | 20.feb 2020

Keď je nakupovanie zážitkom

Takmer polovica (44%) ľudí dnes uprednostňuje nákupy online, pričom najčastejšie nakupovanou kategóriou je práve móda*. Tento spôsob nakupovania je rýchly...

 

envy inca inchi 2 300x300

 

envy inca inchi 2 300x300

banner.300x600 miluska

 

Naše tipy

Z móla na červený koberec

Vidieť jednotlivé dizajny na prehliadkovom móle je úplne iné, ako vidieť ich v skutočnom živote...

Najromantickejšie hotely na svete

Každému občas padne vhod vychutnať si dokonalú romantiku uprostred dokonalej prírody. Či už hľadáte ...

Šperkové trendy na jar

Pomaly, ale isto sa blíži jar, čo znamená, že postupne budeme zahadzovať zimné kúsky a nahradím...