Čo vám ako prvé napadne, keď sa povie leto? Odvážne strihy, veselé farby a zaujímavé potlače? Toto všetko má kolaborácia dvoch anglických značiek- Shrimps a Warehouse.

 

shrimps

 

 

Značka Shrimps síce nie je pre širokú verejnosť známa, avšak už dlho budú pozornosť insiderov a profesionálov z odvetvia. Dlhodobo ju na rôzne kolaborácie lákali známe reťazce aj známejšie značky, no až teraz sa dali na spoluprácu zlomiť. Podarilo sa do reťazcu Warehouse, ktorý naposledy spojil svoje sily so značkou Halpern. Dizajnérka Hannah Weiland sa vyjadrila, že ju na tejto kolaborácii lákal najmä fakt, že Warehouse má cit pre britskú módu a to, že nekopíruje dizajny iných, mladých dizajnérov.

 

2

 

Pre Warehouse tak navrhla kúsky, ktoré dosiaľ nenavrhla ani pre vlastnú značku- klobúky, plavky, topánky či šperky. „Shrimps je známa vďaka svojej faux fur móde, takže počas leto zväčša robíme len maličké kolekcie,“ povedala dizajnérka. Naskytol sa jej tak čas, ale aj kreatívny priestor urobiť niečo iné. Touto kolekciou chcela osláviť pláže na juhu Talianska, atmosféru riviéry a spomienky na 50.roky. Práve preto sú v kolekcii kockované kúsky, limetková farba či potlač margarétok.

 

3 4
5 6

 

Celá kolekcia je jednoducho hravá, dievčenská, no pritom maximálne nositeľná. Nestráca ani pre Shrimps charakteristickú bláznivosť.

Foto: archív značiek

Najnovšie zo sekcie móda



Trendy móda | 23.feb 2020

Moncler x Rick Owens: Kolaborácia na kol...

Všetci vieme, že Rick Owens je veľmi špecifickým dizajnérom. Má svoju víziu, ktorá sa často nestotožňuje s tradičným vnímaním módy či...


Trendy móda | 22.feb 2020

Emilio Pucci predstavuje kolaboráciu s K...

Značka Emilio Pucci bola posledné roky v úzadí. Jej sláva viac-menej upadla, avšak teraz sa vracia na scénu. Svoje znovuzrodenie oslavuje...


Trendy móda | 20.feb 2020

Street Style na MFW FW20

Ciao Milano! Konečne sme sa dočkali aj milánskeho týždňa módy. Ulice zaliate jarným slnkom umožnili štýlovým hosťom módnych prehliadok prevetrať...


Trendy móda | 20.feb 2020

Keď je nakupovanie zážitkom

Takmer polovica (44%) ľudí dnes uprednostňuje nákupy online, pričom najčastejšie nakupovanou kategóriou je práve móda*. Tento spôsob nakupovania je rýchly...

 

envy inca inchi 2 300x300

 

envy inca inchi 2 300x300

banner.300x600 miluska

 

Naše tipy

Z móla na červený koberec

Vidieť jednotlivé dizajny na prehliadkovom móle je úplne iné, ako vidieť ich v skutočnom živote...

Najromantickejšie hotely na svete

Každému občas padne vhod vychutnať si dokonalú romantiku uprostred dokonalej prírody. Či už hľadáte ...

Šperkové trendy na jar

Pomaly, ale isto sa blíži jar, čo znamená, že postupne budeme zahadzovať zimné kúsky a nahradím...