Top Fashion Bar
Kúpiť predplatné Search
Kúpiť predplatné

Trendy / 20. december 2016

Dior kampaň očami ženy

Prvýkrát počas existencie módneho domu Dior sa dostala na pozíciu Umeleckej riaditeľky žena. Je ňou Maria Grazia Chiuri, ktorá po Parížskom Fashion Weeku zožala dva typy reakcií, ktoré rozdelili fanúšikov Dior na protichodné tábory.

Dior kampaň očami ženy

Prvýkrát počas existencie módneho domu Dior sa dostala na pozíciu Umeleckej riaditeľky žena. Je ňou Maria Grazia Chiuri, ktorá po Parížskom Fashion Weeku zožala dva typy reakcií, ktoré rozdelili fanúšikov Dior na protichodné tábory. Ako teda prvá žena v dizajnovom vedení značky zvládla svoju prvú kampaň?

 

Maria Grazia Chiuri pobúrila módny svet, keď počas septembrovej prehliadky vyslala na mólo modelku oblečenú do trička s nápisom "We all should be feminists" (My všetci by sme mali byť feministi). Svoej filozofie sa nevzdala ani pri tejto kampani, prostredníctvom ktorej naďalej vysiela svoj odkaz."Chcem byť otvorená svetu a jeho vývoju, móde a jej štádiám, ktoré sú odrazom modernej ženy. Móda odráža zmeny potrieb, vzďaľuje sa od stereotypov ako maskulínne a feminínne, mladé a staré, dôvod a emócia, no aj tie sú modernými aspektmi tvorby," povedala Chiuri ku kolekcii.

Stereotyp rúca pixie účesom, ktorý kombinuje so ženskými siluetami, bohato vrstveným tylom, ale aj športovými prvkami. Značke tak vdýchla kúsok drzosti a chlapčenkého šarmu, no pritom ostala verná jej histórii a noblese. 

1

2

3

4

    1151

    Súvisiace články