17.4.2013
Svetová spevácka hviezda Beyoncé sa stala novou tvárou značky H&M, tentoraz v letnej kampani s názvom Mrs. Carter in H&M. "Pani Carter" sa teda nezaskvie len na rovnomennom turné (Mrs. Carter Show World Tour), ktoré odštartovalo tento týždeň a v jeho programe nebude chýbať ani Bratislava, ale objaví sa aj v reklamných spotoch a na billboardoch obľúbeného módneho reťazca.
Ústrednou postavou kampane je žena mnohých tvárí - silná, zraniteľná, zmyselná, materinsky príťažlivá, zábavná aj koketná. „Vždy sa mi páčila značka H&M so svojím zameraním na dostupnú trendovú módu. Zamilovala som si koncept objavovania rozličných emócií ženy prostredníctvom štyroch elementov - ohňa, vody, zeme a vzduchu. Bolo skutočne nádherné pracovať na tropickom ostrove, pripadalo mi to skôr ako natáčanie videoklipu než komerčných záberov,‟ nešetrila nadšením Beyoncé.
Zábery vytvorili v Nassau na Bahamách fotografi Inez & Vinoodh, zatiaľ čo videospot ku kampani režíroval Jonas Åkerlund. Objavila sa v ňom aj nová pieseň od Beyoncé s názvom Standing On The Sun, ktorá bude mať premiéru na stránke H&M už na začiatku mája. V tom istom termíne spustí značka aj predaj oblečenia z tejto kolekcie. Nájdete v nej napríklad kľúčové kusy ako obtiahnuté či splývajúce letné šaty, plavky, ale najmä bikiny so strapcami, na tvorbe ktorých sa podieľala samotná Beyoncé.
{youtube}?v=aMok-RBgj1I{/youtube}
pripravila: Anna Salvová
foto: H&M