27. 8. 12
Stretnutie dvoch generácií, dvoch národností, dvoch kultúr – ale predovšetkým dvoch rovnako zmýšľajúcich ľudí.
Larisa Laynina sa narodila na Ukrajine v roku 1934, vyrastala v temných rokoch druhej svetovej vojny, ale od tohto dna sa odrazila smerom k hviezdnej, viac ako desaťročnej športovej kariére a reprezentovaniu Sovietskeho zväzu na tej najvyššej úrovni. Nielenže triumfovala na tých najprestížnejších medzinárodných súťažiach, Larisa sa zapísala do dejín športu aj vďaka svojmu charakteristickému ladnému prejavu a športovému duchu.
Michael Phelps sa narodil v roku 1985 v meste Baltimore v Marylande a žil svoj „americký sen". Od skromných začiatkov až do pozície jedného z najúspešnejších športovcov svojej krajiny a celej jej športovej histórie. Táto cesta bola tiež ovenčená viac ako 70 medailami a niekoľkými svetovými rekordami. Phelps sa tiež dočkal označenia „najlepší plavec všetkých čias, ale možno aj najlepší športovec, ktorý kedy chodil po tejto zemi" od legendárneho Marka Spitza.
Tak čo môže spájať tieto dve športové legendy? O čom sa môžu spolu baviť? O svojich rozdielnych koreňoch a podobnej ceste za slávou. O svojich najslávnejších momentoch a najkrajších spomienkach. O svojej osobnej ceste svetom športu i mimo neho. Annie Leibovitz sa podarilo zachytiť oboch protagonistov kampane v dôvernom rozhovore, z ktorého vyšlo ako najdôležitejšie to, že je potrebné odovzdávať svoju „vášeň" ďalej – a to je hodnota, ktorú vyznáva aj Louis Vuitton.
Po odchode z aktívneho športu v roku 1966 pokračovala Larisa Latynina ako trénerka národnej reprezentácie Sovietskeho zväzu a práve jej je pripisovaná zásluha, že sa z tejto krajiny stala gymnastická veľmoc. Michael Phelps sa zase delí o svoj úspech prostredníctvom svojej nadácie, ktorú založil v roku 2008. Jej cieľom je, podľa vlastných slov šampióna, „rozvíjať plávanie ako šport a vytvárať také možnosti pre mladých, ktoré som mal ja, keď som začínal."
Fotografie z novej reklamnej kampane Louis Vuitton Core Values sa objavujú na stránkách mezinárodních časopisov od 16. augusta 2012. Kampaň nesie motto (voľne preložené):, Dve mimoriadne osobné cesty. Len jeden spôsob, ako sa dostať k cieľu. Larisa Latynina a Michael Phelps. Legendárna gymnastka a plavec. "
Sledovať ich môžete na špeciálnych webových stránkach:
www.louisvuittonjourneys.com / beyondthelimits
LOUIS VUITTON a KAMPAŇ CORE VALUES
Cestovanie je pre značku Louis Vuitton a jej viac ako 150 ročný odkaz jednou zo
základných hodnôt. Kampaň Core Values sa začala v roku 2007 s cieľom predstaviť verejnosti v mnohých podobách vzťah značky Louis Vuitton k jej tradícii priekopníka v oblasti „cestovania ako umenia". Cestovanie je ďaleko viac, než cesta z bodu A do bodu B alebo objavovanie nového miesta. Cestovanie je emocionálna cesta, proces objavovania seba samého. Všetci máme potenciál ísť svojou osobnou cestou. Louis Vuitton má dlhú tradíciu spolupráce s výnimočnými osobnosťami; kampaň Core Values teda predstavuje svetovo známe a uznávané osobnosti z rôznych sfér i krajín. Okrem toho, že sa jedná o slávnych ľudí, sú to tiež osobnosti tešiace sa zo širokého uznania; ľudia, ktorí žijú plné a zaujímavé životy – ľudia, ktorí sú svojou cestou.
zdroj: LV
Novým kreatívnym riaditeľom módneho domu Alaïa sa stala Pieter Mulier
Azzedine Alaïa bol jedným znajvýznamnejších módnych dizajnérov svojej…