Od vtedy, čo dizajnér Marc Jacobs uverejnil 3 fotky novej kolekcie na Instagrame ubehlo pol roka. Dnes však svetu predstavuje celú, novú líniu, ktorá nesie názov THE Marc Jacobs. Dizajnér sa s viacerými líniami pohrával už niekoľkokrát, no v minulosti nemali veľký úspech. Aká je teda najnovšia kolekcia?

 

the

 

 

Marc Jacobs je stálicou na Týždňoch módy. Okrem RTW kolekcií však má stále potrebu pracovať aj na dostupnejších, nezávislejších kolekciách, ktoré si obľúbilo opäť iné publikum. V minulosti pracoval na línii Marc by Marc, ktorá začala ako veľmi nichová značka, no postupne sa zväčšovala, až kým mu podľa jeho vlastných slov “neprerástla cez hlavu.” O niekoľko rokov neskôr to opäť vyskúšal s líniou Marc by Marc Jacobs, cenovo dostupnejšou líniou, ktorá však v roku 2015 skončila a módny priemysel dodnes nerozumie prečo. Marc jednoducho vyskúšal rôzne stratégie, niektoré vyšli, mnohé však nie. Hovorí, že stále sa má čo učiť a jeho vôľa skúšať nové veci a nebáť sa pádu je inšpirujúca. Tento rok napríklad priviedol k životu svoju “rebelskú” kolekciu, ktorú navrhol ešte pre značku Perry Ellis v roku 1993, mala okamžitý úspech. Teraz pridáva nový projekt s názvom The Marc Jacobs, ktorý sa oficiálne dostáva do predaja 30.mája.

 

2  3 
4  5 

 

V tomto koncepte bude Marc Jacobs obnovovať úspešné spolupráce a kolekcie, a pretvárať ich na obraz modernej doby či dokonca z pohľadu budúcnosti. Kolekcie by mali čerpať síce inšpiráciu z prehliadkových mól hlavnej značky Marc Jacobs, avšak majú poskytnúť zákazníkovi priestor na svoje vlastné kombinácie a využitie jednotlivých kúskoch. Je to jednoducho o samostatných dizajnoch a nie o celkovom outfite. Prvá kolekcia by sa dala opísať ako “z každého rožku trošku,” každý si v nej nájde to svoje, či už hľadáte romantickú blúzku s kvetinovou potlačou a volánmi, široké džínsy, midi sukne, tričká s potlačami alebo pyžamový top.

 

6

7  10 

 

Okrem toho nájdete v tejto línii aj množstvo prvkov, ktoré by ste na prehliadkovom móle nevideli- flitre, výrazné farby, disko štýl či oversized šatky. Marc sa pri tomto projekte zahráva s cenami, ktoré sa pohybujú od 90 eur až po 1500 eur. Aj vďaka tomu tu vzniká priestor na tie najzaujímavejšie kombinácie, ktoré vzniknú z miešania “lacného a drahého”.

 

9

11  12 

Foto: archív značky

Najnovšie zo sekcie móda



Trendy móda | 19.júl 2019

Birkenstock x Il Pellicano: Kolaborácia ...

Topánky zančky Birkenstock si našli vďaka street-wearovému trendu obrovské publikum a dnes už nie je vôbec zvláštne, keď sa objavia...


Trendy móda | 18.júl 2019

Phillip Lim pripravil kolekciu v spolupr...

AirBnB sa snaží ovládnuť nielen cestovateľský svet, ale aj svet módy. Aspoň tak sa zdá po novinkách, ktoré oznámili pred...


Trendy móda | 18.júl 2019

Značka Loewe pripravila letnú kolaboráci...

Madridská značka Loewe sa spojila už po tretí krát so značkou Paula’s Ibiza, aby spoločne vytvorili must-have letnú kolaboráciu. Dominuje...


Trendy móda | 18.júl 2019

Plavkové trendy podľa Francúzok

Francúzky a ich štýl sú nekonečnou studnicou inšpirácie. S príchodom leta nás už dokázala presvedčiť o tom, že kvetinové šaty jednoducho musíme mať...

banner.300x600 miluska

banner.300x600 miluska

summer01

 tlacitko kupit2

Naše tipy

Aké sú benefity vitamínu K?

Veľa sa hovorí o vitamínoch C, B prípadne D v súvislosti so starostlivosťou o pokožku...

Ako rýchlo vyliečiť slnečné popáleniny?

Ľudia sa najčastejšie spália hneď na začiatku leta, kedy je naša zimná pokožka vystavená šokovej ter...

5 chýb, ktoré robíme v horúcom počasí

Horúčavy nám dajú poriadne zabrať. Na jednej strane je naša pleť vystavovaná extrémnym podmienkam a&...